خادمی هیات های اهواز در موکب الی طریق کربلا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عروج؛ جمعی از هیات های مذهبی شهر اهواز که سال های گذشته در برنامه ی بزرگ پیاده روی اربعین حسینی در کشور عراق حضور می یافتند با همکاری یکدیگر اقدام به راه اندازی موکب بزرگی در شهر اهواز نمودند. علی کمال زاده مسئول این موکب هدف از راه اندازی آن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عروج؛ جمعی از هیات های مذهبی شهر اهواز که سال های گذشته در برنامه ی بزرگ پیاده روی اربعین حسینی در کشور عراق حضور می یافتند با همکاری یکدیگر اقدام به راه اندازی موکب بزرگی در شهر اهواز نمودند.
علی کمال زاده مسئول این موکب هدف از راه اندازی آن را حفظ حال و هوای محرم در شهر دانسته و افزود نشر فرهنگ پیاده روی اربعین حسینی و آشنایی مردم با این واقعه ی عظیم دیگر برنامه ما در طول زمان فعالیت این موکب است.
وی ضمن ابراز خرسندی و تشکر از همکاری جوانان مومن و انقلابی اهواز در راه اندازی این خیمه ی عزا ، از دیگر هیات ها و مساجد شهر جهت حضور در بین دوستان خود دعوت به عمل آورد.
در طول مدت کوتاه فعالیت این موکب تعداد زیادی از شخصیت های فرهنگی و مذهبی استان خوزستان از آن دیدن کرده و در بین بچه های خادم حضور یافته و به آنان خدا قوت گفتند.
لازم به ذکر است موکب الی طریق کربلا تا ایام اربعین حسینی برقرار خواهد بود.