نمایشگاه «روایت لاله‌های زهرایی» در معراج شهدای اهواز برپا شد

نمايشگاه «روايت لاله‌هاي زهرايي» در معراج شهداي اهواز برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عروج به نقل از فارس؛ به منظور بازدید زائران شهدای تازه تفحص شده، نمایشگاه «روایت لاله‌های زهرایی» در معراج شهدای اهواز برپا شد.

در نمایشگاه «روایت لاله‌های زهرایی» در معراج شهدای اهواز، تصاویری از شهدای والامقام همراه با خاطرات شهدا نصب شده است.

در این نمایشگاه وصیت نامه‌های برخی از شهدا مانند شهید احمد اسماعیل تبار، شهید غلامرضا صفا، شهید خدارحم شمس الدینی و امدادگر شهید امرالله فیضی در مورد گمنام شدن آن‌ها نصب شده است.

همچنین در نمایشگاه «روایت لاله‌های زهرایی» در معراج شهدای اهواز تعدادی از خاطرات از سردار سید محمد باقر‌زاده رئیس کمیته جست‌و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح نیز درباره تفحص پیکرهای مطهر شهدای جاویدالاثر در نقاط مختلف نیز درج شده است.

توصیه‌های ولی امر مسلمین جهان به جستجوگران نور کمیته جست‌و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از دیگر بخش‌های نمایشگاه «روایت لاله‌های زهرایی» در معراج شهدای اهواز است.

تصاویری از تفحص پیکرهای مطهر شهدای جاویدالاثر نیز در نمایشگاه «روایت لاله‌های زهرایی» در معراج شهدای اهواز به نمایش گذاشته شد.

معراج شهدای اهواز در پادگان شهید علی محمودوند این واقع در سه راه خرمشهر بین ستاد راهیان نور سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان و شهرک شهید میثمی قرار دارد.

هر ساله با فرا رسیدن روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی، میلیون‌ها نفر از هموطنان از نقاط دور و نزدیک کشور در قالب کاروان‌های راهیان نور به معراج شهدای اهواز می‌آیند و شهدای تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس را زیارت می‌کنند.