۲ کمپ اسکان نوروزی، میزبان مسافران در اهواز هستند

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از دایر بودن ۲ کمپ نوروزی برای اسکان مهمانان نوروزی در اهواز خبر داد.

به گزارش عروج، علی شمس روز پنجشنبه بیان کرد: اولین مکان نمایشگاه بین المللی خوزستان واقع در کیانپارس بوده که با ظرفیت حدود ۵۰۰ چادر به میهمانان نوروزی خدمات دهی می کند.

وی افزود: همچنین پارک لاله اهواز با ظرفیت بیش از ۴۰۰ چادر دیگر مکان در نظر گرفته شده برای مسافران نوروزی بوده که در کنار ساحل رودخانه کارون قرار دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در این مکان‌ها، خدماتی مانند سرویس بهداشتی، استقرار اورژانس، نیروی انتظامی، آتش نشانی و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری استان ارائه می شود.

وی افزود: از هموطنان درخواست دارم که به استان خوزستان و شهر اهواز سفر کرده و از جاذبه های دیدنی آن به ویژه پل های موجود در این شهر دیدن کنند. دارا بودن دشت، کوه، رودخانه، بندر و آب و هوای مناسب در این فصل، خوزستان را از دیگر استان های کشور متفاوت کرده است.

شمس با اشاره به استقرار ۱۹ کیوسک “از من بپرس” در سطح شهر برای اطلاع رسانی اماکن دیدنی به مسافران نوروزی گفت: روشنایی تمام پل های موجود بر رودخانه کارون انجام شده که در شب جلوه بسیار زیبایی دارد.

وی افزود: ۵۰۸ چشمه سرویس بهداشتی در سطح شهر و پارک‌ها بازسازی شده و در اختیار عموم قرار دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: امیدواریم که تمامی مسافران نوروزی خاطرات خوبی را در شهر اهواز تجربه کرده و میزبان شایسته ای برای هم‌میهنان از سراسر کشور باشیم.