در گفتگو با عضو گروه چهل شاهد؛

جایگاه ویژه استان خوزستان برای نشر آرمان های امام و انقلاب به زبان هنر

ممكن است هنرمندان متعهد و ارزشي از سوي هيچ نهادي حمايت نشويد اما اين مسئله نبايد مانع فعاليت و موجب نااميدي شما شود

به گزارش عروج؛ سید حمید موسوی، کارگردان و مستند ساز پیشکسوت خوزستانی روز گذشته با حضور در غرفه فعالان فضای مجازی بر لزوم تقویت فیلم سازان متعهد در استان خوزستان تاکید و خاطرنشان کرد: باید با حمایت از گروه های متعهد و ارزشی تولید محتوای هنری، زمینه لازم جهت فعالیت مستمر و هدفمند آنان را فراهم کرد.
وی افزود: شهرستان اهواز از قطب های هنری کشور است و باید نیروهای متعهد مورد توجه قرار گیرند تا با استفاده از آنان بتوان آینده روشنی در زمینه تولید آثار هنری مرتبط با آرمان ها و ارزشهای انقلاب رقم زد.
عضو گروه چهل شاهد با اشاره به موقعیت ویژه استان خوزستان در منطقه، بیان داشت: استان خوزستان به واسطه اشتراکات فراوانی که با کشورهای منطقه دارد می تواند نقش مهمی در گسترش ارمان های امام و انقلاب ایفا کند و هنرمندان خوزستانی باید با توجه به این موضوع بر همت خود بیفزایند.
موسوی با توجه به مشکلات پیش روی هنرمندان متعهد و انقلابی استان ابراز داشت: ممکن است شما از سوی هیچ نهادی حمایت نشوید و حتی عده ای سعی کنند از دیده شدن اثار شما جلوگیری کنند اما این مسئله نباید مانع فعالیت و موجب ناامیدی شما شود؛ یک هنرمند انقلابی باید خودجوش در همه عرصه هایی که به حضورش نیاز است شرکت کنند.
وی در پایان حمایت خود را از گروه های هنری متعهد اعلام کرد و جهت همکاریهای مختلف از جمله ارائه آموزش های کاربردی اعلام امادگی کرد.