گفتگو با سردبیر اولین نشریه طنز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی آبادان

احسان نمازی در گفت وگو با خبرنگار عروج اظهار داشت: برخی از بچه مسجدی های آبادان که فعالیت های فرهنگی خودشان را چندسالی است انجام می دهند اکنون برای انسجام در این کارها نشریه زنبور را راه اندازی کردند. وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت ایجاد تشکیلات گفت: ما با […]

احسان نمازی در گفت وگو با خبرنگار عروج اظهار داشت: برخی از بچه مسجدی های آبادان که فعالیت های فرهنگی خودشان را چندسالی است انجام می دهند اکنون برای انسجام در این کارها نشریه زنبور را راه اندازی کردند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت ایجاد تشکیلات گفت: ما با این کار تشکیلاتی به دنیال اثر گذاری بیشتر در جامعه هستیم.

سردبیر نشریه زنبور عنوان کرد: برای انسجام در تشکیلات به وجود آمده و پایدار ماندن این جمع نشریه زنبور با سبک و سیاق طنزهای اجتماعی و سیاسی ایجاد شد.

نمازی در پاسخ به این پرسش که چرا نشریه زنبور با زبان طنز منتشر می شود، بیان کرد: ادبیات طنز می تواند سبب جذب مخاطب بیشتر شود و تاثیر گذاری اش نیز بیش از سایر سبک ها است. فعلا این نشریه در ۴ صفحه منتشر می شود.

وی با بیان اینکه در این نشریه ۲ هدف دنبال می شود، عنوان کرد: پرداخت به موضوعات کلان اجتماعی و سیاسی و فرهنگی برای آشنا کردن جامعه و برخورد با مسائل روز یکی از اطن اهداف است.

سردبیر نشریه زنبور اظهار داشت: هدف دوم ترویج روحیه مطالبه گری مردم بومی استان و شهرستان نسبت به مسائل استانی است.

وی درباره حمایت ها از نشریه زنبور گفت: به لطف خداوند پس از حمایت معنوی برخی از افراد هزینه های اولیه مانند هزینه چاپ هم تامین شد.

نمازی با تاکید براینکه هدف اولیه نشریه ارتقای کیفیت است، عنوان کرد: آبادان مشکلات زیادی به دلیل آثار بر جای مانده از جنگ تحمیلی دارد و پرداختن به همه این موضوعات در حد توان مجموعه کوچکی نیست.

وی افزود: پس تلاش ما در این مرحله ایجاد اتحاد بین مجموعه های فرهنگی و جلوگیری از کارهای جزیره ای است.

سردبیر نشریه زنبور بیان کرد: امیدواریم این مجموعه را در حد توان پیش ببریم و مطالبات مردم را پیگیری کنیم.