حجت الاسلام والمسلمين حاجتي هشدار داد؛

گستاخی اخیر غرب حاصل چراغ سبز برخی مسؤولان

زماني كه سران اروپايي با محكومان فتنه ديدار و از آنها تقدير مي كنند، مسؤولان كشور با زبان ديپلماسي و پس از ديدار با بزرگان فتنه و نو كردن سال خود در كنار آنها از غربي ها تشكر مي كنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عروج به نقل از رسا؛ حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، ظهر امروز در اجتماع طلاب اهوازی که در محکومیت قطعنامه پارلمان اروپا برگزار شد، این اجتماع را در جهت محکومیت دخالت بی سابقه پارلمان اروپا در امور داخلی کشور عنوان کرد و افزود: غربی ها در قطعنامه ای ۲۳ بندی ایران را متهم به نقض حقوق بشر کرده اند و مثال های حقوق بشر برای آنان نبود آزادی همجنس بازان است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که غرب در قامت حل و فصل مسائل هسته درصدد است، نظام اسلامی را به چالش بکشاند و جمهوریت آن را زیر سؤال ببرد، خاطرنشان کرد: صدور این قطعنامه به نوعی به سبب کم کاری دستگاه دیپلماسی کشور بود.

مدیر حوزه علمیه خوزستان تجمع امروز طلاب را به دلیل دفاع از کیان شیعه دانست و تصریح کرد: حوزه های علمیه نباید سکولار باشند و طلبه افزون بر شرکت در کلاس های درس و انجام پژوهش و تحقیق، باید نسبت به مسائل روز آگاه باشد.

روحانیان بسیاری در طول تاریخ کشور عروسک خیمه شب بازی غرب شده اند

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان این که طلبه آگاه به شرایط زمان به سادگی فریب نخواهد خورد، خاطرنشان کرد: روحانیان بسیاری در طول تاریخ جمهوری اسلامی فریب دشمن را خورده و عروسک خیمه شب بازی غرب شده اند.

وی با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) مبنی بر «اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد» گفت: وضعیت کنونی کشورهای اسلامی و موج عدالت خواهی موجود در جهان را هیچ سیاستمداری در گذشته پیش بینی نمی کرد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که غرب از ترویج شیعه در جهان هراس دارد اظهار داشت: امروزه در مناسبت های گوناگون منابر اسلامی در کشورهای اروپایی برپا می شود و همین نفوذ، آن ها را ترسانده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی به دسیسه های استکبار جهانی در جهت تقسیم کردن غرب آسیا به ۵۰ کشور اشاره کرد و افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران برنامه های غرب آشفته شد.

وی با اشاره به برنامه های غرب جهت توقف پیشرفت های ایران در عرصه های گوناگون تصریح کرد: ۱۰ سال پیش وزیر امور خارجه انگلیس پس از حضور در ایران و در پاسخ به درخواست مقامات ایرانی گفت که شما حتی اجازه ساخت ۲ سانتریفوژ را ندارید.

عده ای استقلال کشور را به سخره گرفته اند

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی به سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب مبنی بر « دشمن گستاخ تر و لحن سخنانش بی ادبانه شده است » اشاره کرد و گفت: عده ای استقلال کشور را به سخره گرفته اند و آن را باور ندارد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که غرب تغییر دولت ایران را فرصتی برای نفوذ قلمداد کرده است، گفت: در حالی که برخی در خوابند غرب برای خود نقشه راه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی دشمن پس از موضوع هسته به دنبال تأسیسات موشکی ایران است، اظهار داشت: صلابت تنها راه مبارزه با استکبار است و باید همگان بدانند که  رفتن به کنج انزوا رفتن و مدارا کردن با دشمن سبب ضعف کشور می شود. 

دیدار نوروزی برخی مسؤولان با سران فتنه، تشکر دیپلماسی از اشتون به خاطر دیدار با محکومان فتنه بود 

 

وی با بیان این که اقدامات عده ای در کشور چراغ سبزی برای گستاخی غرب است، خاطرنشان کرد: زمانی که سران اروپایی با محکومان فتنه دیدار و از آن ها تقدیر می کنند ، مسؤولان کشور با زبان دیپلماسی و پس از دیدار با بزرگان فتنه و نو کردن سال خود در کنار آن ها از غربی ها تشکر می کنند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که مردم و مسؤولان هرگز نباید فریب سخنان چرب و شیرین دشمن را بخورند، اظهار داشت: زهی خیال باطل بر دشمنان خارجی و دوستان فریب خورده داخلی که طلاب مدارس علمیه خوزستان رهبری را لحظه ای تنها گذارند.