پیکر ۷۰ شهید تازه تفحص شده به معراج شهدای اهواز منتقل شد

مسئول قرارگاه كميته جستجوي مفقودين ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: پيكر پاك ۷۰ شهيد دفاع مقدس به معراج شهداي اهواز منتقل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عروج؛ حسین عشقی در گفت‌و‌گو با تسنیم، اظهار کرد: پیکرهای پاک ۷۰ شهید دفاع مقدس از خرمشهر به معراج شهدای اهواز منتقل شدند.

وی افزود: پیکر پاک و مطهر این ۷۰ شهید دوران دفاع مقدس در معراج شهدای اهواز قرار داده شده و همه مردم شریف خوزستان به ویژه اهوازی ها می توانند به زیارت آنها بیایند.

مسئول قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکر پاک و مطهر ۷۰ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس از مرز شلمچه در خرمشهر روز یکشنبه شهریورماه ۱۳۹۳ به آغوش وطن بازگشت و در خرمشهر با حضور پرشکوه مردم مراسم معنوی وداع باشهدا برگزار شد.

وی بیان کرد: این شهیدان والامقام در عملیات‌های خیبر، بدر، والفجر۸ و تک دشمن در مناطق فاو و جزایر مجنون در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند و عندربهم یرزقون شده اند.

عشقی تصریح کرد: این شهدای گرانقدر از نیروهای یگان‌های ۲۷ حضرت رسول (ص)، ۱۴ امام حسین (ع)، ۳۳ المهدی (عج)، ۴۱ ثارالله، ۸ نجف، ۲۵ کربلا، ۵ نصر و ۱۲ قائم (عج) هستند.

وی گفت: پیکرهای مطهر این شهدا در یک ماه اخیر توسط اعضای کمیته جستجوی مفقودین در محدوده فاو، مجنون و شرق دجله در کشور عراق تفحص شده‌اند.

مسئول قرارگاه کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از عموم مردم دعوت کرد به منظور تبرک جستن از این شهدای گرامی به معراج شهدای اهواز بیایند و از فضای معنوی این مکان بهره ببرند.