آيت الله شفيعي؛

مقررات دست و پاگیر حرکت‌های جهادی را متوقف می‌کند

نماينده خبرگان رهبري با تأكيد بر حركت مسؤولان بر عملي كردن شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي اظهار داشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عروج به نقل از رسا؛ آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شامگاه شنبه، در جلسه شورای اداری استان خوزستان، با اشاره به سفر رهبرمعظم انقلاب به خوزستان در سال ۷۵ اظهار داشت: در آن سفر مقرر شد ۸۵۰ هزار هکتار از زمین های استان خوزستان به زیر کشت بروند و با عملیاتی کردن این طرح بیکاری تا ۱۴ سال آینده در این استان باقی نمی ماند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با انتقاد از مسؤولان استان خوزستان در این سال ها تصریح کرد: بعد از ۱۷ سال چه میزان از این طرح اجرایی شده است؟

 

وی با بیان این که امروز به گونه ای شده است که پیرامون سخنان رهبری تنها فلم فرسایی می شود، اظهار داشت: پیرامون مسأله تکثیر نسل به قدری تیتر زده و مقاله نوشته شد که اصل موضوع فراموش شد.

 

آیت الله شفیعی با بیان این که اقتصاد مقاومتی از دیگر مسائلی است که به دست قلم فرسایی سپرده شده است، تصریح کرد: اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و اراده جهادی مسأله ای است که باید اجرایی و پیاده شود تا استان از بحران های موجود خارج شود.

 

وی به تبیین شعار سال ۹۳ که از سوی رهبری نامگذاری شده است، پرداخت و اظهار داشت: مدیریت جهادی به معنای دوری از مقررات دست و پاگیر است.

 

آیت الله شفیعی  با بیان این که وضع قوانین برای تنظیم کار است نه برای تعویق انداختن در کارها، افزود: باید به جای نظریه پردازی به دنبال راهکار باشیم، از این رو باید با بینش جهادی به دستورات رهبری جامه عمل بپوشانیم.

 

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر اهتمام مسؤولان بر عملی کردن شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و اراده جهادی اظهار داشت: در این راستا همگان باید نظریه پردازی را رها کرده و به فکر راهکارهای عملیاتی آن باشد.

 

وی با بیان این که اقتصاد مقاومتی کشور را از تحریم ها نجات می دهد، اظهار داشت: زمان اظهار اجتهاد نیست بلکه باید با دیدگاه کمک به کشور وارد عمل شد.