قهرمان دوومیدانی ایران و آسیا ‌‌مدالش را به خانواده شهید مدافع حرم اهدا کرد

امير پياهو قهرمان رشته دو و ميداني و عضو تيم ملي ايران در حاشيه اختتاميه هفتمين جشنواره مردمي فيلم عمار مدال طلاي خود را به خانواده شهيد مدافع حرم حاج مصطفي رشيدپور اهدا كرد.

به گزارش عروج؛ قهرمان آسیایی و ملی خوزستانی در حاشیه اختتامیه جشنواره مردمی فیلم عمار در اهواز، مدال خود را به خانواده شهید مدافع حرم مصطفی رشیدپور اهدا کرد.

امیر پیاهو در همین زمینه در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: اهدای مدال به خانواده شهید کمترین کاری بود که انجام دادم و هدفم از این حرکت ارج نهادن به مقام والای این شهید بود و یکی از افتخارات زندگیم این بود که خانواده شهید این مدال را از من قبول کردند. ما هرچه داریم از خون شهداست و اگر امروز امنیتی هست مرهون خون پاک آنان است و این کار من حرکت ناچیزی بود در مقابل کار بزرگی که شهدا برایمان انجام داده‌اند.

این قهرمان دو و میدانی یکی از آرزوهایش را دفاع از حریم اهل بیت (ع) دانست و اظهار داشت : دوست دارم که مدافع حرم بشوم و ان‌شاالله که این آرزویم محقق بشود. باید از مدافعین حرم و رشادت‌های که انجام داده‌اند بیشتر گفته شود تا جوانان عزیزمان با تفکر و راه آنان آشنا بشوند و راهشان را به خوبی ادامه بدهند.

مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار امروز در سینما اکسین اهواز با حضور خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امت شهید پرور استان خوزستان برگزار شد و در این مراسم از برگزیدگان اکران فیلم‌های عمار در استان و همچنین خانواده‌های شهدا و جانبازان مدافع حرم تجلیل به‌عمل آمد.
گزارش: علی حسنی پور