حجت الاسلام والمسلمين حاجتي؛

طلاب از لغزش در امان نیستند

مدير حوزه علميه خوزستان با اشاره به عبا و عمامه به عنوان پوشش فرعي براي طلاب گفت: اگر طلبه اي محبت امام زمان(عج) را در دل نداشت و حب دنيا را جايگزين آن كرد، لباس روحانيت براي او به بلا و بيچارگي تبديل مي شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عروج به نقل از رسا؛ حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، عصر امروز، در جمع طلاب طرح معراج اهواز، با اشاره به این‎که سند و مرجع ما سخنان امام(ره) و رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: توصیه من به طلاب این است که وقت بیشتری برای مطالعه سخنان امام و مقام معظم رهبری بگذارند به این سبب که دوران، دوران پیچیده ای شده است که طلاب نیز از لغزیدن در امان نیستند.

وی به تهدید های آمریکایی ها درباره حمله به ایران اشاره کرد و افزود: آمریکا در مدت ۵ ماه گذشته ۷ بار ایران را تهدید به حمله نظامی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی ادامه داد: دولت درپی این بود که با لبخند زدن مقداری از تحریم های ظالمانه علیه ایران را کاهش دهد و یا تغییری در روند ارتباط با دیگر کشور های دنیا ایجاد کند اما آمریکایی ها همچنان در حال تهدید هستند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) درباره آمریکا گفت: امام بارها گفته بود که رابطه آمریکا با ایران مانند رابطه گرگ با میش است و در جای دیگری فرموده بود توبه گرگ مرگ است.

وی تصریح کرد: امام تأکید بسیار داشت که اگر دشمنان در شما ذره ای احساس ضعف و ناامیدی ببینند بر شما هجوم می آورند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی به فرارسیدن دهه فجر اشاره کرد و افزود: طلاب طرح معراج در دهه فجر باید روحیه ولایت مداری و ولایت پذیری را به دانش آموزان انتقال دهند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان ادامه داد: شما معراجی ها وظیفه دارید که راه درست را انتخاب کرده و در آن قدم بردارید.

وی با بیان این که عبا، عمامه و کد طلبگی مشکلی را از انسان برطرف نمی کند، گفت: اگر کسی حب امام زمان(عج) را در دل نداشت و حب دنیا را جایگزین کرد لباس روحانیت برای او تبدیل به بلا و بیچارگی  می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در باره طرح معراج اظهارداشت: همانگونه که نماز معراج مؤمن است طرح معراج نیز می تواند معراج طلاب جوانی باشد که در آن فعالیت می کند.