شروع فعالیت پایگاه عروج بنا به دغدغه و اولویت موجود

علارغم تاكيدات و بيانات مقام معظم رهبري به اهميت دادن به مقوله فرهنگ ، مسئولان فرهنگي استان به مشكلات مراكز فرهنگي به خصوص در حوزه هنر و رسانه كمترين اهميتي نمي دهند و تعطيلي اين پايگاه هم همانند تعطيلي بسياري ديگر از سنگرهاي جنگ نرم با بي توجهي آنان همراه شد.

به گزارش عروج؛ پایگاه خبری عروج فعالیت خود را از اواسط سال ۱۳۹۲ با پوشش اخبار فرهنگی و اجتماعی استان خوزستان آغاز کرده بود. این پایگاه به صورت خود جوش و مردمی تاسیس و اداره شده است و همین موضوع باعث بروز مشکلاتی به خصوص در حوزه پشتیبانی و مالی گردید که منجر به تعطیلی این پایگاه در دی ماه سال ۹۴ شد.

متاسفانه علارغم تاکیدات و بیانات مقام معظم رهبری به اهمیت دادن به مقوله فرهنگ ، مسئولان فرهنگی استان به مشکلات مراکز فرهنگی به خصوص در حوزه هنر و رسانه کمترین اهمیتی نمی دهند و تعطیلی این پایگاه هم همانند تعطیلی بسیاری دیگر از سنگرهای جنگ نرم با بی توجهی آنان همراه شد.

اما بعد از گذشت این چند ماه با پیگیری و درخواست های دلسوزان حوزه فرهنگ انقلاب اسلامی استان تصمیم به بازیابی توان خود گرفتیم و به دنبال این خواهیم بود که با تمام توان به فعالیت های خود ادامه دهیم.

از این پس با توجه به محدودیت های موجود در زمینه تولید خبر از عنوان مجله خبری برای پایگاه استفاده خواهیم کرد و بخشی از توان خود را معطوف به تولیدات چندرسانه ای خواهیم نمود.

از شما مخاطبین گرامی خواهشمندیم تا با پیشنهادات و انتقادات خود ما را در پیشبرد اهداف رسانه ای یاری نمایید.