سند۲۰۳۰مبارزه خاموش بااسلام

يادداشت حجت الاسلام امين بهرامي در رابطه با سند آموزشي ۲۰۳۰

به گزارش عروج؛ در بحبوحه انتخابات ۹۶عده ای به هرصورت ممکن به دنبال تطهیر چهره دولت تدبیر امید هستند. اما این دولت همانند یک کیسه پلاستیکی پر از آب با سوراخ های متعدد است که از هر طرف که جلوی سوراخی را بگیرند از اطراف دیگر آب از آن میریزد و تاجایی میرسد که این کیسه خالی آب میشود.دولت فعلی وحامیان آن به دنبال این هستند که دولت خدمات شایانی به درزمینه های مختلف اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی و مجاهدتهایی درزمینه سیاست خارجی داشته است ،امااز مناظرات و حضور کاندیداهای پوششی جریان اصلاحات پیداست آنقدر دست دولت خالی است که جناب رئیس جمهور نیروی کمکی برای مساعدت به خود در مناظرات آورده است. درکنار تمام خیانت هایی که دولت فعلی به انقلاب اسلامی، آرمانهای امام امت(ره)،اوامر مقام معظم رهبری و مقدسات داشته است شاهد هستیم بطور مرموز ومخفیانه مصوبه ای تحت عنوان (۲۰۳۰)را امضاو به تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی رساند که باواکنش صریح حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)،و دلسوزان انقلاب مواجه شدو قطعااگر عکس العمل سریع و صریح رهبری حکیم و فرزانه انقلاب نبوداین سند به سمت اجرایی شدن میرفت. اما این سند دارای چه محتوایی است که مورد انتقاد صریح رهبری درجمع معلمان قرار گرفت؟اگر بخواهیم به گوشه ای از خیانت آموزشی وفرهنگی این سند که شاهکار دولت تدبیر امید است اشاره کنیم باید بگوییم:
(۱):طبق این سند غیرمشروع در مدارس جمهوری اسلامی ایران ازدوران ابتدایی می توانند کلاس آموزشی همجنس گرایی داشته باشند اما پیرامون دین سخن گفتن جرم محسوب میشود.یعنی طبق این قانون لواط برای پسران و مساحقه برای دختران مانعی ندارد،که کاملا خلاف شرع است و موجب فروپاشی نهاد مقدس خانواده درکشورمان می گردد و ازدواج برای مردم ما طبق این سند بی معنا میشود.
(۲):مفاهیم قرآنی به بهانه عدم ترویج خشونت ازمتون درسی حذف،ولی آموزش جنسی دراین سند غیرمشروع مجاز است.
(۳):طبق سند(۲۰۳۰)آموزش وپرورش ایران موظف به حذف کلیشه های جنسی مثل(حیا،عفت ونجابت)وواژه هایی همچون(پاکدامنی،مادرپاک والگوی تربیتی دینی)وجود نداشته باشد.
(۴):(۲۰۳۰)آموزش و پرورش ایران راموظف میکند تادرمدارس از کلاس دوم دبستان به بعد وتاقبل ازرسیدن به سن بلوغ روش کامل سکس را آرام آرام آموزش دهد.
(۵):طبق این سندفرهنگ جهاد درراه حق ،ایثار وشهادت طلبی که مطابق بانص صریح آیات شریفه قرآن و روایات أهل بیت عصمت وطهارت(علیهم السلام)است بطور کامل از کتب درسی توسط آموزش وپرورش حذف گردد.
(۶):این سند در بخش دیگرش به بحث کاهش جمعیت ایران اشاره دارد. درحال حاضر جمعیت کشور روبه پیری است،ازهمین جهت رهبری توصیه به تولید مثل برای ازدیادجمعیت کشورمان اشاره فرمودند.
(۷):دربخش دیگر این سندعزاداری برای اهل بیت(علیهم السلام)،بالأخص سالارشهیدان که درروایات ما و سیره علمای دین مورد تاکید است خشونت محسوب میشود وبرپاکنندگان مجالس عترت(علیهم السلام)مجرم محسوب میشوند. کاری که رضاشاه ملعون انجام داد را جناب روحانی و شورای عالی امنیت ملی درجمهوری اسلامی و به نام دین میخواهند انجام بدهند که واقعا برای آقای حسن روحانی که به ظاهر درکسوت پیامبراست اما زیر عمامه اش تفکر انگلیسی نهفته است واقعاوقاحت آور است.
این تنها گوشه ای از خیانت دولت فعلی و شورای عالی انقلاب به ظاهر فرهنگی با امضای چنین سندی است.دولت تدبیر وامید باهمدستی غرب به دنبال تغییر مدل زندگی مردم ایران و سوق دادن آنها به سمت مدل زندگی جوامع غربی و اروپایی است بدین صورت که همانطوری که سالهاست بنیان خانواده درکشورهای غربی پاشیده میخواهند چنین سبکی رااز کودکی در مدارس دروجود فرزندان مانهادینه کنندو مارا با دستان خودمان عملا مستعمره ی انگلیس خبیث کنند.جالب اینجاست سقط جنین توسط دختران درمدارس ایالات متحده آمریکا ارمغان اختلاط جنسیتی وبارداری پسرانی است که هم کلاسی آنهاهستند که اختلاط جنسیتی و مراودات جنسی درمدارس ایران نیز از مفاد همین سند است.
حال متوجه شده اید چرا دولت مردان فعلی به ایران اسلامی وآینده گان ماچه خیانتی کرده اند؟ودانستید چرااین سند مخفیانه و به دور از چشم مقام معظم رهبری امضاشده است؟چون چنین سندی از صدرتاذیلش صددرصدمخالف قرآن وآموزه ای دینی است و این سند علاوه بر برجام که علاوه بر دروغ پردازیهای دولت فعلی وبزرگ نمایی های واهی هیچ سودی برای ملت نداشت،ارمغان خائنانه ی دیگری است که جز با تغییر این دولت و روی کارآمدن رییس جمهور انقلابی و صادق و دست پاک میسور نخواهدشد و همه باید این اتفاق را در۲۹اردیبهشت و باانتخاب فردی اصلح که دارای ملاک هایی که از سوی امام راحل(ره)ومقام معظم رهبری(مدظله العالی)بیان شده است،درپای صندوق رأی وباحضور حداکثری رقم بزنند.