با حضور جمعي از فعالان فرهنگي

دوره مشق بیداری در اهواز برگزار می‌شود

مدير مركز رسانه بيداري خوزستان، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد فعاليت‌هاي خودجوش جوانان مومن و انقلابي از برگزاري دوره مشق بيداري با حضور جوانان انقلابي خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عروج؛ شهرام رستمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت، با اشاره به بیانات رهبری فرزانه‌ انقلاب اسلامی در حرم امام رضا (ع) پیرامون فعالیت‌های جوان‌های مؤمن و انقلابی اظهار کرد: این بیانات مسئولیت سنگین و مضاعفی را بر دوش فعالان این حوزه قرار داد.

وی افزود: با تأکید مقام معظم رهبری بر استراتژی کلان امسال در قالب نام‌ سال و تعریف «عزم ملی و مدیریت جهادی در زمینه‌ فرهنگ» و گسترش کار فرهنگی در بین جوان‌های مؤمن و انقلابی، اگر همه به مسئولیت های خود عمل کنند امسال طلیعه‌ی دوران جدیدی از فعالیت‌های فرهنگی خواهد بود.

رستمی‌فر با تاکید بر نقش آموزش و تربیت و به ویژه گسترش بستر معرفتی لازم، به عنوان یکی از ارکان بنیادین فعابیت های فرهنگی افزود: در همین راستا دوره مشق بیداری در روزهای ۷ و ۸ خرداد در اهواز برگزار می‌شود.

وی رویکرد این دوره را هم‌اندیشی و هم‌گرایی تشکل‌های فعال فرهنگی اعلام کرد و افزود: نادر طالب زاده کارگردان و سایر اساتید جبهه فرهنگی انقلاب در این دوره حضور دارند.

مدیر مرکز رسانه بیداری، همچنین، تجلیل از دست اندرکاران جشنواره فیلم عمار در خوزستان با حضور بامروت‌نژاد دبیر اجرایی این جشنواره بین الملل را از دیگر برنامه های این دوره عنوان کرد.