برگزاری همایش تبیین فرمایشان اخیر رهبری در زمینه هیات و مداحی

مسئول بسیج مداحان خوزستان در گفت‌وگو با عروج: همایش تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه هیئات و مداحی در اهواز برگزار می‌شود‌ همایش تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری درباره هیئت‌ها و مداحی با حضور حجت الاسلام احمد پناهیان در اهواز برگزار می‌شود. عباس نبگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار عروج در اهواز، اظهار داشت: همایش […]

مسئول بسیج مداحان خوزستان در گفت‌وگو با عروج: همایش تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه هیئات و مداحی در اهواز برگزار می‌شود‌
همایش تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری درباره هیئت‌ها و مداحی با حضور حجت الاسلام احمد پناهیان در اهواز برگزار می‌شود.

عباس نبگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار عروج در اهواز، اظهار داشت: همایش تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری درباره فرصت ها و آسیب ها در هیئت‌ها و مداحی، در اهواز برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که سخنران این مراسم چه کسی است، افزود: سخنرانان این آئین حجت الاسلام و المسلمین احمد پناهیان استاد حوزه و دانشگاه است.

مسئول بسیج مداحان خوزستان با اشاره به زمان ومکان این همایش گفت: همایش تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری درباره هیئت‌ها و امر مداحی راس ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت در تالار اجتماعات ناحیه امام علی ع سپاه اهواز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این آئین به دلیل تاکیدهای مقام معظم رهبری در موضوعات هیئت‌ و مداحی بسیار حائز اهمیت است.

نبگان با اشاره به جامعه هدف این همایش عنوان کرد: این همایش با حضور مسئولان و مداحان هیئت‌های سراسر استان خوزستان برگزار می‌شود.