استقبال از غرفه فعالین فضای مجازی خوزستان در نمایشگاه قرآن و عترت

غرفه فعالين فضاي مجازي خوزستان با عنوان انا يمني در حمايت از مردم مظلوم يمن و پرداختن به جريان هنر انقلابي در نمايشگاه قرآن و عترت اهواز برپا شده و مورد استقبال قرار گرفته شده است.

غفاری عضو انجمن افسران سایبری خوزستان در گفتگو با عروج گفت؛ غرفه انا یمنی به مدت سه روز است که در نمایشگاه قرآن و عترت اهواز از سوی فعالین فضای مجازی خوزستان برپا شده و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته شده است.

این غرفه در پی فراخوان پوستر از قیام روح الله تا قیام انصار الله ویژه هنرمندان استان خوزستان برگزار شد تا گام موثری جهت شکسته شدن فضای رسانه ای حامی آل سعود و کشورهای حامی استکبار در فضای مجازی ایجاد کند.

وی همچنین استان خوزستان را دارای ظرفیت های فرهنگی و هنری قابل توجهی دانست و معتقد بود که سرمایه گذاری در آن می تواند سهم قابل توجهی در تقویت هنر متعهد و انقلابی داشته باشد.

ایشان این حرکت را طرحی نو و برخواسته از بطن فعالین فرهنگی خوزستان اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد که با دیده شدن آن و نشر گفتمان جبهه انقلاب اسلامی، این حرکت در بین جوانان استان موجب خودباوری آنان نسبت به توانشان در عرصه های هنری و رسانه ای شود و مدیران فرهنگی را به توجه بیشتر به استعدادهای نهفته در استان وادار نماید.

غفاری افزود؛ این شبها که شاهد حضور مسئولان و هنرمندان استان خوزستان در نمایشگاه قرآن و عترت هستیم میزگردها و نشست هایی را با موضوعات هنری و فرهنگی برگزار می کنیم تا از این فرصت ارزشمند برای گره گشایی از مشکلات فرهنگی استان فراهم کنیم.

غفاری از عموم علاقه مندان دعوت کرد تا با حضور در این غرفه با بخشی از فعالیت ها و توان هنری بالای فرزندان انقلاب آشنا شوند.