از خادمی زوار اربعین حسینی در عراق تا آغاز زندگی زناشویی در معراج الشهدای اهواز

زوج دانشجوي اهوازي شب گذشته جمعه 9 اسفندماه با حضور در معراج شهداي شهيد محمودوند(ره) اهواز ، زندگي مشترك خود را آغاز كردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عروج؛ چندی است سنت حسنه ازدواج با رسم زیبای دیگری ممزوج شده است و آن برگزاری این مراسم در اماکن مذهبی به ویژه در کنار مزار شهداست.
در موارد بسیاری گزارش شده است که زوج های جوان زندگی خودرا از کنار مزار شهدا خصوصا شهدای گمنام آغاز می کنند تا به برکت شهدا زندگی پر برکتی داشته باشند.
از این دست مکان ها که مزین به پیکر پاک شهدای گمنام شده است،معراج شهدای شهید محمودوند (ره) اهواز است که مکرر شاهد مراسم ازدواج زوج های جوان اهوازی بوده و جمعه ۹ اسفندماه نیز شاهد حضور زوجی جوان در این مکان مقدس بودیم.

این زوج دانشجوی اهوازی شب گذشته جمعه ۹ اسفندماه با حضور در معراج شهدای شهید محمودوند(ره) اهواز ، زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

یاسر شهیدی داماد ۲۳ ساله اهوازی که دانشجوی دانشگاه آزاد است در رشته علوم سیاسی مشغول به تحصیل می باشد در مورد این حرکت خود به خبرنگار عروج گفت که من اربعین امسال توفیق داشتم تا در موکب بسیج دانشجویی ایران در عمود ۱۷۰۰ به زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام به مدت ۲۰ روز خدمت رسانی نمایم و زمانی که قصد ازدواج داشتم نیت کرده بودم تا زندگی مشترک خود و همسرم را در کربلا آغاز نمایم که متاسفانه موفق به این امر نشدیم و با همسرم تصمیم گرفتیم که حال امکان کربلا رفتم برای ما وجود ندارد به معراج الشهدا بیائیم زیرا که این شهدای گمنام متصل هستند به حضرت اباعبدالله علیه الاسلام و این مکان برابر است با کربلا و معنویت ابتدای زندگی خود را از شهدا بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که از شهدا چه میخواهید پس از چند لحظه مکث با دیدگان اشک بار تنها گفت "دعایمان کنند…"

هنگام خروج تازه داماد خادمین معراج الشهدا به او تبریک گفته و برای وی آرزوی خوشبختی نمودند.