اجتماع مادران و کودکان ایران در اهواز برگزار می‌شود

دبير اجرايي اجتماع مادران و كودكان ايران گفت: اجتماع مادران و كودكان ايران به منظور محكوميت رژيم كودك كش صهيونيستي و همدردي با مادران و كودكان فلسطيني در مسجد اعظم اهواز برگزار مي‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عروج؛ یوسف آقاجری در گفت‌و‌گو با تسنیم، اظهار کرد: اجتماع مادران و کودکان ایران در حمایت از کودکان غزه و حکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مادران و کودکان اهوازی در حمایت از زنان و کودکان مظلوم غزه و به منظور محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بعد از ظهر فردا در مسجد اعظم اهواز گرد هم می آیند.

دبیر اجرایی اجتماع مادران و کودکان ایران گفت: در این اجتماع حجت الاسلام روح الله شریفی به عنوان سخنران، مرتضی حیدری آل کثیر شاعر و حسن صفری به عنوان مداح حضور دارند.

آقاجری افزود: بر اساس آمار و ارقام رسمی که درباره شمار کودکان کشته شده در جنگ غزه منتشر شده است تا کنون حدود ۴۰۰ کودک کشته و حدود ۲۹۰۰ کودک نیز زخمی شده‌اند و این یک فاجعه انسانی و نسل کشی است.

وی با بیان اینکه با همدلی و اتحاد تمام مسلمانان در جهان می‌توان رژیم غاصب صهیونیست ریشه کن می شود، عنوان کرد: این رژیم انسانیت را هدف قرار داده و بد‌ترین فجایع بشری را رقم زده است، وظیفه انسانی برای دفاع از حریم و حرمت بشری سبب برگزاری این اجتماع شد.