ابعاد شخصیتی شهید عظیم محمدی‌زاده در دزفول بررسی می‌شود

يادواره «عمود لشكر»؛ بررسي ابعاد شخصيتي شهيد عظيم محمدي‌زاده، ششم اسفند از سوي مركز فرهنگي دفاع مقدس دزفول در اين شهرستان برگزار مي‌شود.

به گزارش عروج؛ سرهنگ عبدالرحیم حسینی‌فر سرپرست مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: یادواره «عمود لشکر»؛ بررسی ابعاد شخصیتی شهید حاج عظیم محمدی‌زاده معاون طرح و عملیات لشکر ۷ ولیعصر(عج) خوزستان از سوی این مرکز برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه این یادواره ۶ اسفند برگزار خواهد شد، افزود: برنامه‌های این یادواره، حاصل یک سال و نیم تحقیقات مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول درباره شخصیت این شهید است. پژوهشگران این مرکز فرهنگی بدین منظور مصاحبه‌هایی با خانواده شهید از دوران کودکی تا شهادت ایشان انجام‌داده‌اند که مصاحبه‌ها به صورت کلیپ در مراسم پخش می‌شود.

سرپرست مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول افزود: در میان کلیپ‌ها، خاطره‌گویی همرزمان شهید و شعرخوانی در رثای شهید نیز پیش‌بینی شده است.

حسینی‌فر با اشاره به دیگر برنامه‌های مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای شاخص کارگری دزفول یادواره شهید محمدحسین کرم عنایت و رونمایی از کتاب مربوط به این شهید از دیگر برنامه‌های این مرکز است که برای سال آینده در نظر گرفته شده است.