آغاز ثبت نام خادمان شهدا

ثبت‌نام طرح خادم شهدا از روز گذشته ۱۵ آذرماه از طريق پايگاه اينترنتي كوله‌بار آغاز شده است.

به گزارش عروج؛ سروان نادر محمدمیسی، مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: ثبت‌نام طرح خادم شهدا از روز گذشته ۱۵ آذرماه از طریق پایگاه اینترنتی کوله‌بار آغاز شده است.

وی بیان کرد: همه افرادی که علاقه مند به شرکت در طرح خادم شهدا در مناطق عملیاتی کشور و در قالب راهیان نور هستند، می‌توانند در این پایگاه اینترنتی ثبت‌نام کنند. با توجه به اینکه مهلت ثبت‌نام در این طرح تا ۲۵ آذرماه ادامه دارد در روز نخست بیش از ۲۰۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

 

محمدمیسی گفت: اسامی ثبت‌نام کنندگان بر اساس استان‌های متبوع فهرست‌بندی می‌شود و پس از آن در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد، در مرحله بعد این افراد گزینش نشده و پرونده تکمیلی آنها به کمیته خادمان شهدا ارسال می‌شود.

 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان ادامه داد: این خادمان در دوره‌های ۱۰ روزه به عنوان خادم شهدا در اردوهای راهیان نور به فعالیت می‌پردازند. اعزام این افراد از بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی گفت: سال گذشته استان خوزستان یک‌هزار و ۱۰۰ ثبت‌نام کننده در این طرح را داشته است. به دلیل استقبال مردم از این طرح بسیاری هم نوبتشان نمی‌شود و در اولویت باقی می‌مانند.