در قالب پویش «اطعام مهدوی»؛

۱۸۰ آشپزخانه برای کمک به نیازمندان در خوزستان راه‌اندازی می‌شود

قائم مقام کمیته امداد خوزستان از راه‌اندازی ۱۸۰ آشپزخانه در قالب پویش «اطعام مهدوی» برای طبخ و توزیع غذای گرم با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند خوزستانی خبر داد.

به گزارش عروج، حافظ منصوری عصر سه‌شنبه در مراسم آغاز به کار آشپزخانه مرکزی اطعام مهدوی کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در ماه رمضان غذای گرم و بسته معیشتی با همراهی خیران میان نیازمندان توزیع می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد خوزستان از راه‌اندازی ۱۸۰ مرکز در قالب پویش اطعام مهدوی و افطاری ساده در سراسر استان در ماه رمضان سال‌جاری خبر داد و افزود: این آشپزخانه با همکاری مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) در مسجد الرحمن اهواز افتتاح شد.

منصوری تصریح کرد: در این پویش بیش از یک میلیون پرس غذای گرم در سراسر خوزستان توزیع می‌شود که این امر با پیگیری معاونت مشارکت امداد مردم نیکوکار، مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری، بسیج و سپاه، گروه‌های جهادی و استفاده از ظرفیت خیران، اصناف، سازمان‌ها، نهادها صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردمی سازی امور خیر و احسان از راهبردهای مهم کمیته امداد است، از مردم، خیران و همه نهادها و دستگاه‌های مسئول برای پیوستن به پویش اطعام مهدوی – افطاری ساده دعوت کرد و گفت: مردم نیکوکار می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود از طریق شماره گیری کد دستوری #۸۸۷۷*۰۶۱* اقدام کنند و دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.