گردهمایی بزرگ تجدید میثاق کارکنان صنعت نفت جنوب با ولایت و انقلاب برگزار شد

در این آیین که با حضور مدیران و کارکنان صنعت نفت برگزار شد ضمن محکومیت اقدامات اغتشاش گران، با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدرانقلاب اسلامی تجدید میثاق شد.

به گزارش عروج مهندس دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب سخنران بعدی این گردهمایی بود که در ابتدا با قدردانی از زحمات انجام شده بسیجیان و کارکنان صنعت نفت در پشتیبانی از حماسه اربعین حسینی ابراز امیدواری کرد هر ساله این پدیده ارزشمند پرشکوه تر برگزار شود.

وی در ادامه ابراز داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از راه و مسلک انبیاء و پیامبران به رهبری خمینی کبیر(ره) شکل گرفت و بارقه ایی از امید انسانیت و حاکمیت معنویت در دل انسان های بیدار شکل داد. کلام واحد انبیاء الهی آن بود که انسان هایی که در راه خدا باشند فاصله ایی میانشان نیست، این بود که استکبار را به هراس انداخت که اگر این انقلاب استکبار را به هراس نمی انداخت جای تعجب بود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوبگفت: ما هنگامی سطح دشمن شناسی خود را بالا ببریم، میبینیم که دشمن تمام قد در حال جنگ با ام القری اسلام، جمهوری اسلامی ایران است، استکبار از اول این انقلاب خدعه کرد و همه این نیرنگ ها تاکنون نابود شد. میلیاردها دلار هزینه اثر گذاری در افکار مردم ما میکنند، فضای مجازی کشور را سازمان یافته مدیریت و جهت دهی می‌کنند. که این تفرقه افکنی های دشمن بی شک با اتحاد آحاد ملت و وحدت کلمه که از روز اول نماد انقلاب ما بود خنثی خواهد کرد.

دانشی ادامه داد: بر ما واجب است تقدیر و تشکر کنیم از کسانی که برای ما امنیت ساز هستند که در این حوادث تلخ اخیر این نیروهای انتظامی و امنیتی مظلوم واقع شدند.

وی بیان داشت: نخواهیم گذاشت به انقلابی که ثمره خون هزاران شهید است ضربه ای وارد شود و آن زمان که مخلصانه پای کار باشیم و از زیر چتر ولایت خارج نشویم این امر تحقق پیدا خواهد کرد.

در ادامه این تجمع انقلابی سردار نعمت الله باقری جانشین سپاه حضرت ولیعصر خوزستان به ایراد سخنرانی پرداخت. 
سردار باقری با ابراز تشکر از زحمات صنعت نفت در جبهه اقتصادی بیان داشت: این زحمات مدیران و‌ کارکنان صنعت نفت بود که با موفقیت توانستیم تولید و صادرات نفت کشور را در این شرایط تحریمی سرپا و‌ جاری نگهداریم.
سردار باقری گفت: پس از ۴۳ سال شکست نقشه های دشمن امروز آنها میدانند در حوزه سخت یارای مقابله ندارند و رویکرد اصلی آنها جنگ نرم، جنگ شناختی و ترکیبی شده که اثر گذاری بیشتر و طولانی مدت تر دارد.

در حاشیه این مراسم، مهندس عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در گفتگویی با رسانه ها اظهار داشت: کارکنان صنعت نفت و شرکت نفت و گاز اروندان با شرکت در این گردهمایی تجدید میثاق خود با آرمان های امام(ره)، انقلاب و ولایت را اعلام داشته و با محکومیت اغتشاشات و نا امنی های اخیر، حمایت خود را از نیروی امنیتی و انتظامی ابراز دارند.

در انتهای این گردهمایی آیین تکریم و تجلیل از خادمان مواکب صنعت نفت جنوب در پشتیبانی از حماسه اربعین حسینی برگزار شد.