کلینیک طبی-ورزشی‌ شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در اهواز افتتاح شد

مرکز خدمات جامع سلامت، به عنوان حلقه‌ ای دیگر از چرخه خدمت رسانی در حوزه ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش عروج، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، صبح روز سه شنبه (۴ مهرماه ۱۴۰۲) آیین افتتاح «کلینیک طبی ورزشی» کوی فداییان اسلام اهواز با حضور منصور قنبرزاده مدیرکل ورزش و سلامت وزارت نفت، صفرعلی رییسی مشاور و نماینده تام الاختیار مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، هادی افشار رئیس امور ورزش شرکت ملی نفت ایران، اسکندر فرهمند رییس امور ورزش و تربیت بدنی مناطق نفتخیز جنوب و همچنین جمعی از معاونان و کارشناسان ورزشی برگزار شد.

سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در مصاحبه با خبرنگار امور ورزش، ضمن تأکید بر این نکته که سلامت روحی و جسمی کارکنان و خانواده‌‌ های ایشان همیشه در دستور کار این مدیریت بوده است افتتاح و راه اندازی این مرکز طبی ورزشی را گامی موثر برای بهبود سلامت جسمی و روحی کارکنان و خانواده ها دانست.

ابوالقاسم حبیبی پور ادامه داد: این مرکز دارای سه بخش حرکات اصلاحی، توانبخشی و ورزشی است که با بهره‌گیری از دستگاه‌های سنجشی مدرن و با استفاده از نرم‌افزارهای به روز، آماده خدمات‌ دهی به کارکنان و خانواده های آنان می باشد.

وی افزود: با بهره‌مندی از این مراکز، ارائه خدمات ورزشی به همکاران وارد مسیری مبتنی بر دانش‌ روز شده است و همچنین با بهره‌گیری از خدمات مشاوره‌ای کارشناسان فیزیولوژی و برنامه‌های ورزشی هدفمند که بر پایه‌ نتایج حاصل از تست‌های سنجشی انجام می شود، شاهد افزایش سطح سلامت کارکنان و در دراز مدت کاهش هزینه‌های درمانی سازمان خواهیم بود.

سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پایان ضمن تأکید بر نقش بی بدیل ورزش و تربیت بدنی بر توانمندسازی کارکنان، از زحمات رییس امور ورزش و تربیت بدنی و تمامی دست اندرکاران حوزه ورزش مناطق نفتخیز جنوب قدردانی و تشکر نمود.