کتابخانه مرکزی خوزستان در تمام روزهای هفته تا زمان برگزاری کنکور فعال است

رییس کتابخانه مرکزی استان خوزستان گفت: کتابخانه مرکزی استان خوزستان، تا زمان برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۲، در تمامی روزهای هفته، از جمله روزهای تعطیل، برای ارائه خدمات فعال است.

به گزارش عروج، محمد رضا شکاری پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کتابخانه مرکزی استان خوزستان تا پایان کنکور سراسری ۱۴۰۲، در هر ۲ شیفت صبح و عصر خدمت‌رسانی می‌کند بیان کرد: با هدف گسترش و توسعه‌ خدمات و فراهم‌کردن فضایی آرام و امن برای اعضا، کتابخانه مرکزی استان خوزستان در تمامی ایام هفته، از جمله روزهای تعطیل به عموم شهروندان خدمات ارائه خواهد کرد.

وی گفت: طبق با پیش بینی های انجام شده، زمان ارائه‌ خدمت از ساعت هشت صبح تا ۱۹ است.

شکاری ادامه داد: اعضای کتابخانه مرکزی استان خوزستان و تمامی علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر عضویت در کتابخانه و امانت کتاب، از سالن‌های مطالعه‌ عمومی، اتاق‌های مطالعه‌ اختصاصی و گروهی استفاده کنند.

رئیس کتابخانه مرکزی استان خوزستان افزود: این کتابخانه به عنوان یک مرکز اجتماعی و فرهنگی و با حدود ۱۰ هزار عضو فعال و با هفت هزار و۳۰۰ متر مربع زیر بنا به عنوان بزرگترین کتابخانه‌ استان، دارای بخش‌های متنوعی از جمله بخش‌های نابینایان و کم‌بینایان، بخش ناشنوایان، امانت، عضویت، بخش کودک، نوجوان، بخش دفاع مقدس، کمک‌درسی، خوزستان‌شناسی، مرجع، اتاق آکوستیک، تالار اجتماعات، اتاق کنفرانس، اتاق نشست‌های ادبی، نگارخانه است.

در خوزستان ۲۲۰ باب کتابخانه عمومی وجود دارد.