چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار در استان خوزستان

برنامه اكران چهارمين جشنواره مردمي فيلم عمار در بيش از سيصد نقطه استان خوزستان برگزار ميگردد.

عبدالرضا رستمی فر دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در استان خوزستان  گفت: مراسم افتتاح اکران جشنواره فیلم عمار فردا یکشنبه در حسینیه شهید موسی اسکندری در اهواز برگزار می شود و پس از آن اکران فیلمهای شرکت کننده در این جشنواره همزمان با سراسر کشور در اهواز نیز اجرا می شود.

وی با بیان اینکه اکران مردمی این جشنواره در حسینیه ها، مساجد، مدارس و سالنهای سینما انجام می شود، اظهار کرد: سه هزار نقطه در خوزستان برای اکران مردمی فیلمهای این جشنواره اعلام آمادگی کرده اند که اکنون ۳۰۴ اکران در استان در حال انجام است.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار تصریح کرد: چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار از ۱۳ دی ماه آغاز شده است که تا ۲۱ دیماه در تهران و تا ۲۲ بهمن در سراسر کشور برگزار می شود.

رستمی فر عنوان کرد: اکران مردمی جشنواره در استان نیز از دیروز ۱۳ دی ماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان رامهرمز به عنوان اولین شهرستان و پس از آن در شهرستان ایذه آغاز به کار کرده است که فردا با افتتاح این اکرانها در اهواز نیز این شهرستان به جمع اران کنندگان می پیوندد.

وی افزود: همچنین شهرستانهای خرمشهر، آبادان، بهبهان، شوشتر، دزفول و گتوند نیز در صف متقاضیان اکران عمومی این جشنواره قرار دارند که پس از انجام اقدامات لازم شرایط پیوستن آنها به جمع شهرستانهای اکران کننده فیلمهای این جشنواره فراهم خواهد شد.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: آثار شرکت کننده در این جشنواره در قالبهای فیلم کوتاه، مستند، انیمیشن، نماهنگ، تیزر و فیلمهای داستانی و با موضوعات دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، نقد درون گفتمانی و بیداری اسلامی هستند که از ۱۰۰۰ اثر از داخل کشور و حدود ۷۵۰ اثر از بخش بین المللی تشکیل می شوند.

رستمی فر همچنین به حضور فیلم مستند « مسجد کلیسا نیست » اثر فریدون آرش از شهرستان ایذه به عنوان نماینده استان در این جشنواره اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاح اکران جشنواره فیلم عمار در اهواز فردا یکشنبه ۱۵ دی ماه ساعت ۱۸ : ۳۰ در حسینیه سردار شهید موسی اسکندری واقع در خیابان نادری بین کمپانی و سلطانی و با حضور خانواره شهید اسکندری برگزار می شود.


علاقه مندان جهت ثبت نام اکران های خود میتوانند با شماره های :

۰۹۱۶۵۲۷۸۰۱۵ – ۰۹۱۶۵۲۷۸۰۱۶ – ۰۶۱۱۲۲۳۴۲۰۴

تماس حاصل فرمایند.