پیکر پاک چند تن از شهدای تازه تفحص شده به میهن اسلامی باز می گردد ا

کمیته جستجوی مفقودین ستاد نیروهای مسلح در جریان عملیات تفحص پیکرهای مطهر شهدا در خاک عراق، موفق به کشف تعدادی از شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی عراق علیه ایران شده است.   به همین مناسبت، فردا دوشنبه (۸ مهر) پیکر این شهدای گرانقدر با حضور مسئولان کشوری و لشکری و خانواده ‌های شهدا از طریق مرز […]

کمیته جستجوی مفقودین ستاد نیروهای مسلح در جریان عملیات تفحص پیکرهای مطهر شهدا در خاک عراق، موفق به کشف تعدادی از شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی عراق علیه ایران شده است.

 

به همین مناسبت، فردا دوشنبه (۸ مهر) پیکر این شهدای گرانقدر با حضور مسئولان کشوری و لشکری و خانواده ‌های شهدا از طریق مرز شلمچه تبادل رسمی می‌ شود که این تبادل در پی توافق بین کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با نمایندگان دولت عراق، صورت می‌گیرد.

 

سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین در این مراسم حصور خواهند داشت و بر اساس برنامه اعلام شده اطلاعات تکمیلی نحوه انجام عملیات، تعداد شهدا و… روز برگزاری تبادل از سوی سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین اعلام می ‌شود.

 

شهدایی که قرار است در مراسم فردا تحویل گرفته شوند در جریان جستجوهای اخیر در منطقه فاو تفحص شده ‌اند و در این مرحله علاوه بر تحویل شهدای دفاع مقدس کشورمان اجساد تعدادی از سربازان عراقی نیز تحویل مقامات این کشور می شود.

 

مرجع/ شبستان