پل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و پل باستانی دزفول نورانی شد

شهردار دزفول ضمن اشاره به اصلاح روشنایی پل های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و پل باستانی دزفول گفت: در روزهای آینده نیز عملیات اصلاح و بهسازی روشنایی میدان امام علی(ع)، میدان خلیج فارس و بوستان های ولی عصر(عج)، دانشجو، سلامت، پرستار و پرستو توسط شهرداری اجرا می شود.

به گزارش عروج، عتاب اهوازی شهردار دزفول اظهار کرد: در راستای استقبال از فصل بهار و ادامه طرح نهضت روشنایی، عملیات اصلاح و بهسازی پل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی(پل جدید) و پل باستانی دزفول توسط شهرداری دزفول اجرا شد.

وی در ادامه روشنایی معابر، پل ها و بوستان ها را موجب افزایش امنیت، آرامش خاطر شهروندان و ارتقای سطح کیفی زندگی شهری برشمرد و تصریح کرد: طی روزهای آینده نیز عملیات اصلاح و بهسازی روشنایی میدان امام علی(ع)، میدان خلیج فارس و بوستان های ولی عصر(عج)، دانشجو، سلامت، پرستار و پرستو توسط شهرداری اجرا می شود.

اهوازی با بیان اینکه تقاطع خیابان های شریعتی و امام خمینی و تقاطع خیابان های شریعتی و آفرینش نیز از دیگر نقاط در دستور کار است، اضافه کرد: طی روزهای آینده و در راستای استقبال از فصل بهار نیز اِلمان های نوروزی توسط شهرداری در سطح شهر نصب خواهد شد.