پذیرش و ارائه دو مقاله پژوهشی از سوی شرکت فولاد اکسین خوزستان در دوازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی مواد و متالورژی

در دوازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی مواد و متالورژی که توسط انجمن مهندسی متالورژی و مواد ایران و انجمن ریخته گری ایران با همکاری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار و دو مقاله علمی – پژوهشی از سوی پژوهشگران این شرکت با نام فولاد اکسین خوزستان ارائه شد و پس از ارزیابی هیات داوران مورد پذیرش قرار گرفت.

به گزارش عروج به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان؛ در دوازدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی مواد و متالورژی که توسط انجمن مهندسی متالورژی و مواد ایران و انجمن ریخته گری ایران با همکاری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار و دو مقاله علمی – پژوهشی از سوی پژوهشگران این شرکت با نام فولاد اکسین خوزستان ارائه شد و پس از ارزیابی هیات داوران مورد پذیرش قرار گرفت.

موضوع مقالات و نویسندگان به شرح ذیل است:
۱- پایش مصرف منابع در کارخانه نورد گرم اسلب با محاسبه اثر ردپای کربن، ارائه شده بصورت سخنرانی توسط آقایان رضا خاکساری نژاد، یونس لک، هدایت عبدالرحیمی و سورن دلواری
۲- بهینه سازی دما و زمان عملیات حرارتی فولاد ۴۲CrMo۴ جهت حصول ریزساختار و خواص مکانیکی مطلوب، ارائه شده بصورت سخنران توسط آقایان محمود احمدپور و مسلم محمدی زاده.

این کنفرانس از جمله مهمترین و معتبرترین های رویدادهای حوزه مواد و متالورژی در کشور بوده و هر ساله با همکاری پژوهشگران دانشگاهی و صنعتگران برگزار می گردد.