پاکسازی و مناسب سازی مسیر حرکت زائرین اربعین حسینی در اهواز

مسير حرکت زائرين اربعين حسيني 1402 در اهواز توسط سازمان خدمات موتوري شهرداري اهواز در حال پاکسازي و مناسب سازي است.

به گزارش عروج به نقل از اداره ارتباطات سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز، اسماعیل آخوند شوشتری مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز با اعلام این خبر افزود : این عملیات با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی با جدیت و به صورت مستمر در حال انجام است.
شوشتری گفت : در این عملیات که به صورت کامل در حال انجام است ماشین آلات سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز شامل ۳ دستگاه لودر، ۳ دستگاه کمپرسی ، ۲ دستگاه گریدر، یک دستگاه بیل مکانیکی و دو دستگاه تریلی کمپرسی بکارگیری شده اند.
مدیر عامل در ادامه بیان کرد: این عملیات در دو مسیر سه راه خرمشهر تا ملاشیه به طول ۱۰کیلومتر و سه راه خرمشهر تا عین دو به طول ۵ کلیومتر در دو باند رفت و برگشت در حال انجام می باشد.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه اهواز در مسیر زائرین هموطن و کشورهای همسایه است ،تمهیدات لازم برای آماده سازی مسیر برای استقبال از این عزیزان در نظر گرفته شده است.
مدیر عامل افزود: متاسفانه در مسیرهای اشاره شده حجم بسیار زیادی از پسماندهای ساختمانی که تخمین زده می شود در حدود ۶ هزار متر مکعب باشد رها سازی شده اند که پیش بینی کرده ایم ظرف مدت ۱۰ روز جمع آوری و به محل های مجاز جهت تخلیه حمل گردند.
شوشتری گفت : این عملیات در قالب دو اکیپ در حال انجام می باشد و به گونه ای برنامه ریزی شده است تا حداکثر توان و بازدهی از ماشین آلات برای اتمام به موقع پروژه بدست آید.
شوشتری در پایان از تلاش و کوشش کارکنان سازمان خدمات موتوری حاضر در پروژه تشکر و قدردانی کرد.