ویژه برنامه اعتکاف در بیش از ۸۰ مسجد در اهواز برگزار میشود

ویژه برنامه مراسم معنوی اعتکاف در بیش ازهشتاد نقطه ویژه برادران و خواهران و همچنین دانش آموزان و دانشجویان در مساجد مختلف مناطق شهرستان اهواز برگزار می شود.

به گزارش عروج به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز: حجت الاسلام مهران جامعی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز ضمن تبریک حلول ماه رجب الاصب گفت:ویژه برنامه مراسم معنوی اعتکاف در بیش از ۸۰ نقطه در مساجد اهواز ویژه برادران و خواهران،دانش آموزان و دانشجویان برگزار می شود.

وی افزود: از میان مساجدی که برای میزبانی از معتکفان اعلام آمادگی کرده‌اند، بیش از۶۲ مسجد برای آقایان و ۲۷ مسجد برای بانوان و ۲۲ مسجد برای دانشجویان و دانش آموزان این مراسم معنوی را برگزار می‌کنند. ۱۲ مسجد به صورت مشترک برای آقایان و بانوان این مراسم را برگزار می‌کنند که هم در فهرست مساجد آقایان و هم در فهرست مساجد بانوان ذکر شده‌اند.

حجت الاسلام جامعی در انتها گفت: این آمار مربوط به مساجدی است که آمادگی خود را برای برگزاری اعتکاف به اداره تبلیغات اسلامی اعلام کرده‌اند، همچنین قصد داریم در این اعتکاف نهایت تلاش را برای خدمت به معتکفین از حیث مادی و معنوی داشته باشیم.