وزیر کشور مشکلات منطقه محروم مندلی اهواز را بررسی کرد

وزیر کشور امروز جمعه در جریان سفر به خوزستان با تعدادی از ساکنان منطقه محروم مندلی اهواز دیدار و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد.

به گزارش عروج، احمد وحیدی در حاشیه دیدار با مردم کوی مندلی اهواز و بررسی مسائل و مشکلات اهالی این منطقه بیان کرد: آسفالت خیابان‌های مناطق کم برخوردار و حاشیه‌ای از سوی شهرداری اهواز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در مناطق حاشیه‌ای واحدهای مسکونی اغلب فاقد سند هستند، افزود: زیرساخت‌هایی همچون آب و برق و فاضلاب فراهم شده ولی شهرداری در حال ایجاد معابر مناسب و آسفالت در این منطقه است.

وزیر کشور بیان کرد: امید است به زودی یک درمانگاه نیز در این منطقه ایجاد شود و خدمات رسانی بهتری به مردم شریف این منطقه از اهواز ارائه شود.

وحیدی امروز همچنین از طرح جمع آوری آبهای سطحی در اهواز بازدید کرد.

 آیت الله رئیسی روز گذشته(پنجشنبه) همراه با پنج معاون و ۱۱ وزیر سفر ۲ روزه خود به استان خوزستان را از فرودگاه دزفول آغاز کردند و علاوه بر دیدارهای مردمی مشکلات استان خوزستان را بررسی و طرح‌های مختلفی به بهره برداری رساندند.

افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن اهواز اندیمشک، طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، پالایشگاه گاز هویزه و طرح‌های آبرسانی به چند روستا، بازدید مانیتورینگ از طرح آب غدیر، دیدار با مردم اندیمشک، اهواز و شادگان، احیای ۱۶۰ واحد صنعتی راکد و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رییس جمهور به خوزستان هستند.