نمایش «پرواز پرندگان مهاجر در صبح روز آخر» در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حائز رتبه شد

نمایش «پرواز پرندگان مهاجر در صبح روز آخر» در بخش رادیوتئاتر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر کاندید پنج بخش و حائز سه رتبه شد.

به گزارش عروج به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، نمایش «پرواز پرندگان مهاجر در صبح روز آخر» به نویسندگی رسول حق‌جو و کارگردانی امجد جلالی در بخش رادیوتئاتر جشنواره بین‌المللی فجر حائز سه رتبه برتر شد.
این نمایش کاری مشترک از حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان، صدا و سیمای مرکز خوزستان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان است که در اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در بخش رادیوتئاتر حائز پنج کاندید در بخش‌های نویسندگی، کارگردانی، تهیه‌کنندگی، صدابرداری و بازیگری مرد شد.
از میان کاندیداها این اثر در ۲ بخش بازیگری مرد تندیس و دیپلم افتخار بازیگری مرد به محمد طاهری و امجد جلالی و در بخش کارگردانی لوح تقدیر کارگردانی به امجد جلالی تعلق گرفت.
از جمله عوامل این رادیوتئاتر نویسنده: رسول حق‌جو، کارگردان: امجد جلالی، تهیه‌کننده و افکتور: امید خسروی، صدابردار: امیر قدسی سیامکانی، بازیگران امجد جلالی، محمد طاهری و نرگس نوری‌ ممبینی، طراحی نور: ایمان نخلستانی، دستیار کارگردان: فردریک گالستانیان و طراح صحنه: مجتبی عندلیب و حسین مختاری هستند.


لازم به ذکر است، اختتامیه بخش رادیوتئاتر چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شب گذشته در تالار وحدت همزمان با مراسم افتتاحیه بخش‌های صحنه‌ای تئاتر فجر برگزار شد.