چهارشنبه افتتاح می گردد؛

نمایش دستاوردهای کارآفرینان و جهادگران بسیج سازندگی در نمایشگاه های شکوه هجرت و طلایه داران اقتصاد مقاومتی در اهواز

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از افتتاح نمایشگاهی در راستای نمایش توانمندی ۲۵۰۰ گروه جهادی خوزستان و با حضور کارآفرینان استانی و کشوری در ۳۰۰ غرفه نمایشگاه های شکوه هجرت و طلایه داران اقتصاد مقاومتی در اهواز خبرداد.

به گزارش عروج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان؛ سرهنگ سید اسلام موسوی، در گفتگو با خبرنگار بسیج سازندگی عنوان داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت، سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با هدف ارائه خدمات گروه های جهادی و حضور تولید کنندگان در زمینه معرفی محصولات صنایع دستی و تبدیلی کشاورزی اقدام به برگزاری نمایشگاه های شکوه هجرت و طلایه دارن اقتصاد مقاومتی می نماید.

وی افزود: در این نمایشگاه از دستاورد های بیش از ۲۵۰۰ گروه جهادی و ۳۰۰ غرفه اقتصاد مقاومتی رونمایی می شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت تشکل های مردمی و جهادی در برهه های زمانی مختلف نشان از ظرفیت عظیم این جریان در امر محرومیت زدایی و پیشرفت دارد.

سرهنگ موسوی گفت: گروه های جهادی خوزستان که شامل شش قرارگاه پهنه ای، ۳۰ قرارگاه منطقه ای و ۳۰ قرارگاه محله ای می باشد با بیش از ۲۵۰۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف چون سیل، زلزله، کرونا، آب رسانی، محرومیت زدایی، سازندگی و دیگر بخش ها در کنار مردم خوزستان بوده اند.

وی ادامه داد: به منظور نمایش دستاوردهای جهادگران بسیج سازندگی و کار آفرینان، نمایشگاه شکوه هجرت و طلایه داران اقتصاد مقاومتی فردا افتتاح می گردد و از ۲۴ تا ۲۸ اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز آماده بازدید عموم و علاقه مندان است.