نفوذ تروریست‌ها از سوریه به عراق برای اجرای حملات تروریستی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه «البینه الجدیده»، یک منبع آگاه در پلیس استان «صلاح‌الدین» اعلام کرد که جنگجویان سوری و خارجی برای انجام حملات انتحاری و تروریستی در این استان، وارد عراق شده‌اند و نام عملیات خود را «غزوه رمضان» گذاشته‌اند و در حال حاضر در رشته کوه‌های «حمرین» مستقر شده‌اند. وی […]

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه «البینه الجدیده»، یک منبع آگاه در پلیس استان «صلاح‌الدین» اعلام کرد که جنگجویان سوری و خارجی برای انجام حملات انتحاری و تروریستی در این استان، وارد عراق شده‌اند و نام عملیات خود را «غزوه رمضان» گذاشته‌اند و در حال حاضر در رشته کوه‌های «حمرین» مستقر شده‌اند.

وی افزود:تروریست‌های سوری به همراه تعدادی از جنگجویان عرب از تابعیت‌های دیگر برای انجام حملات انتحاری در عراق و هدف قرار دادن برخی مناطق در استان «صلاح‌الدین» و سایر استان‌های شمالی، طی ماه مبارک رمضان وارد این کشور شده‌اند.

این منبع تاکید کرد: این افراد در رشته‌کو‌ه‌های حمرین مستقر شده‌اند و در منطقه «الوعره» و روستاهای اطراف «سلیمان بک» تردد می‌کنند. این مناطق صعب‌العبور هستند به همین دلیل نیروهای امنیتی نمی‌توانند به راحتی به این افراد دست یابند.

وی افزود: این افراد برای تقویت شاخه عراقی القاعده موسوم به «دولت اسلامی عراق» وارد خاک این کشور شده‌اند. سلاح‌های پیشرفته و مدرنی نیز در اختیار این افراد قرار گرفته است و آنها درحال آموزش برای استفاده از این سلاح ها در برخی استان‌های عراقی هستند.