مسئول سازمان بسيج رسانه خوزستان خبر داد

نامگذاری روز شهادت شهید رهبر به نام روز بسیج رسانه

سید معاد موسوی ظهر امروز در جلسه شورای عالی سازمان بسیج رسانه خوزستان در محل سالن جلسات این سازمان اظهار کرد: به منظور ارج نهادن به زحمات اهالی مطبوعات و رسانه‌های خوزستان، پیشکسوتان این قشر تجلیل خواهند شد. *برگزاری دوره‌های آموزشی برای خبرنگاران وی افزود: به همین منظور قرار شده است که ۴ نفر از […]

سید معاد موسوی ظهر امروز در جلسه شورای عالی سازمان بسیج رسانه خوزستان در محل سالن جلسات این سازمان اظهار کرد: به منظور ارج نهادن به زحمات اهالی مطبوعات و رسانه‌های خوزستان، پیشکسوتان این قشر تجلیل خواهند شد.

*برگزاری دوره‌های آموزشی برای خبرنگاران

وی افزود: به همین منظور قرار شده است که ۴ نفر از فعالان پیشکسوت مطبوعات، رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مستقر در استان خوزستان معرفی و از آن‌ها تجلیل شود.

به گفته وی، این تجلیل از سوی سازمان بسیج رسانه کشور در تابستان امسال برگزار می‌شود که در این برنامه ۴ نفر از پیشکسوت مطبوعات، رسانه‌ها و خبرگزاری‌های خوزستان نیز تقدیر می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان در ادامه به بیان برنامه‌های آینده این سازمان پرداخت و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای خبرنگاران از جمله این فعالیت‌ها است.

*تشکیل حلقه‌های صالحین

موسوی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان تشکیل حلقه‌های صالحین است.

وی ابراز امیدواری کرد: نخستین جلسه حلقه‌های صالحین سازمان بسیج رسانه با حضور آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در بیت ایشان انجام شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان در ادامه افزود: طرح بیعت یکی دیگر از برنامه‌هایی که با حضور فعالان عرصه مطبوعات در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

*برگزاری یادواره شهدا

وی در ادامه به برگزاری یادواره شهدای رسانه در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: این یادواره روز ۲۱ دی ماه همزمان با سالروز شهادت خبرنگار صدا و سیما شهید غلامرضا رهبر در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

موسوی گفت: سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر به روز بسیج رسانه نامگذاری شده است و در این روز برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان با تبریک ماه مبارک رمضان گفت: امیدواریم بتوانیم از این فرصت معنوی بهره لازم را ببریم.

 

مرجع / فارس