مسول قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی خوزستان منصوب شد

طی حکمی از سوی مسول قرارگاه کشوری مبارزه با مفاسد اقتصادی کشوری، محمد امین غفاری بعنوان مسول قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی خوزستان منصوب شد.

به گزارش عروج، داود گودرزی مسول قرارگاه کشوری مبارزه با فساد اقتصادی کشور محمد امین غفاری مسول این قرارگاه در خوزستان شد. محمدامین غفاری از نیروی جهادی و انقلابی استان که در حوزه مطالبه گری و مبارزه با بی عدالتی سالها فعالیت داشته است.

گفتنی است این قرارگاه یک مجموعه مردم‌نهاد و مستقل بود که با استفاده از ظرفیت مردمی دنبال مبارزه با فساد و تبعیض و تعارض منافع است.

ارتباط مستمر با دستگاهای نظارتی و قضایی ، بهره گیری از رسانه برای ممانعت از شکل گیری فساد از محورهای مهم این قرارگاه است.

غفاری اظهار داشت: برنامه ما برقراری ارتباط با فعالین مطالبه گر و فعال حوزه فساد ستیزی در شهرستان های خوزستان و پیگیری بحث آموزش آنان با توجه به ظرفیت و نیازمندی ها در حوزه های مختلف حقوقی ، فنی مهندسی، مطالبه گری، محیط زیست، رسانه ای و هنری است.

وی گفت: در کنار این مسایل، امر به معروف و نهی از منکر رسانه ی و اقتصادی از محورهای این قرارگاه است.

مسول قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی خوزستان بیان داشت: همچنین این قرارگاه امادگی همکاری و تعامل با فعالین حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی در سراسر استان خوزستان را دارد و علاقه مندان میتوانند پیام و نکات خود را از طریق پیام رسان ایتا و واتساپ به شماره ۰۹۱۹۵۱۲۲۰۰۵ ارسال کنند. انتهای پیام