محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز اعلام شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان، محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر اهواز را اعلام کرد.

به گزارش عروج، سرهنگ فرید کریمی زاده بیان کرد: به منظور هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه بیست و پنجم فروردین ماه محدودیت های ترافیکی تا پایان مراسم در سطح شهرستان اهواز اعمال خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسیر مورد نظر برای راهپیمایی از خیابان امام خمینی(ره) (بازار سرپوشیده) تا مصلای نماز جمعه است، افزود: محدودیت‌های ترافیکی اهواز در سه راه آزادگان به طرف میدان شهدا و برعکس، تقاطع سلمان فارسی به طرف تقاطع امام خمینی(ره) در خیابان شریعتی و متقابل از سه راهی طالقانی به طرف تقاطع امام اعمال خواهد شد. این محدودیت‌ها بعد از پایان مراسم شب قدر اجرا خواهد شد.

سرهنگ کریمی زاده بیان کرد: تمام معابر فرعی منتهی به مصلای امام خمینی(ره) و خیابان امام خمینی(ره) از هر دو طرف مسدود خواهند شد و شهروندان در صورت ضرورت، می‌توانند از خیابان سلمان فارسی استفاده کنند.

وی مسیرهای جایگزین برای تردد شهروندان را خیابان سلمان فارسی، بولوار ساحلی شرقی و خیابان کمپانی اعلام کرد و افزود: توقف هرگونه وسیله نقلیه در مسیر راهپیمایی ممنوع و در صورت مشاهده بوسیله یدک کش به پارکینگ منتقل می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: همچنین مسیر رفت و برگشت بولوار آیت الله بهبهانی حدفاصل تقاطع کیکاوس(آتش نشانی) تا چهار راه آبادان و تمام دسترسی‌های منتهی به این قسمت از خیابان کمپانی مسدود و شهروندان می‌توانند از خیابان کمپانی به‌عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

حضرت امام خمینی (ره) در اقدامی حکیمانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند.