آيت الله شفيعي:

فرهنگ بسیج جامعه را در حالت آماده باش نگه می‌دارد

آيت الله شفيعي با بيان اين كه فرهنگ دفاع مقدس جامعه را از سختي نجات مي دهد، تاكيد كرد: فرهنگ بسيجي جامعه را در حالت آماده باش نگه مي دارد.

آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در آیین رونمایی از ۱۵ عنوان کتاب دفاع مقدس و مجموعه دوم از مستند دلیران نخلستان در اهواز با بیان این که ماه مبارک رمضان انسان را در طول سال نسبت به انحرافات بیمه می کند، اظهار داشت: نامگذاری هفته ای به عنوان دفاع مقدس و اجرای ویژه برنامه هایی در راستای ترویج سیره شهدا و دفاع مقدس تأثیر بسزایی در ایجاد روحیه شهادت طلبی در جامعه دارد.

استاد درس خارج حوزه علمیه خوزستان با بیان این که جامعه به فرهنگ دفاع مقدس نیاز دارد، خاطر نشان کرد: مسؤولان باید در هفته دفاع مقدس با تمام توان و امکانات به ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه بپردازند.

آیت الله شفیعی ارزش فرهنگ دفاع مقدس را بی مثال دانست و تصریح کرد: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم و تجلیل از ایثارگران کمتر از شهادت نیست.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که فرهنگ دفاع مقدس جامعه را از سختی نجات می دهد خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی جامعه را در حالت آماده باش نگه می دارد.

وی رونمایی از کتاب و فیلم پیرامون شهدا را مصداق ترویج فرهنگ دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: کتاب های بسیاری در حوزه دفاع مقدس نوشته شده است که این آثار، ضلع بسیار مهمی از فرهنگ بسیجی کشور را تشکیل می‌دهد.

تأکید بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه و انتقال صحیح  آن به نسل سوم

آیت الله شفیعی بر ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس و انتقال صحیح آن به نسل امروز تأکید کرد و گفت: نسل سوم باید راه شهدا و کارهای ناتمام آنان را با مطالعه و تحقیق نسبت به آن دوران ادامه دهند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر الگوگیری کودکان و نوجوانان از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی جهت یادآوری خاطرات آن دوران است.

 

مرجع/ رسا