مدیر مرکز مطالعات و پژوهش شورای شهر اهواز اعلام کرد؛

فراخوان نخبگان و فعالان حوزه شهری به منظور شرکت در نشست‌های تخصصی

مدیر مرکز مطالعات و پژوهش شورای اسلامی شهر اهواز گفت: این مرکز در صدد فعال کردن گروه‌های مختلف حوزه شهری و فراخوان نخبگان و مشارکت دادن آن‌ها در نشست‌های تخصصی برای شنیده شدن نظرات و بهبود شرایط شهری است.

به گزارش نشاط خوزستان، پنجشنبه ۲۰ آبان ماه، اولین نشست تخصصی نخبگان، متخصصان و کارشناسان شهری با موضوع اقتصاد و درآمدهای پایدار شهری با حضور متخصصین این حوزه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز و عموم مردم برگزار شد.

امین شحیطاوی مدیر مرکز مطالعات و پژوهش شورای اسلامی شهراهواز در این نشست اظهار کرد: باتوجه به اینکه مرکز مطالعات و پژوهش شورای اسلامی شهر اهواز درصدد فعال کردن گروه‌های مختلف پژوهشی و نیاز سنجی چالش‌های مدیریت شهری و اتخاذ ساز و کاری برای مشارکت دادن و فراخوان نخبگانی که در حوزه شهری فعالیت می‌کند.

وی افزود: کاری که انجام دادیم و شورا خواستار آن بود این است که ارتباط سیاست گذاران و تصمیم گیران با بدنه واکنش گران و پژوهش گران برقرار باشد.

شحیطاوی گفت: همانطور که همه می‌دانند اهواز یک شهری است که دارای مشکلات مختلف در ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، درآمدی و به نوعی توسعه است و پارلمان محلی مانند شورا با شناخت دقیق این فرصت و فضا ( ارتباط با نخبگان و پژوهش‌گران شهری) متوجه ‌می‌شود که به تنهایی نمی‌تواند چالش‌های شهر را حل بکند.

وی عنوان کرد: هدف ما شنیده شدن نظرات مختلف و جمع بندی کرد آن‌ها و شناسایی نخبگان شهر است که می‌توانند به اهواز کمک کنند.