غدیر؛ تبلور خودباوری در صنعت پتروشیمی/حضور پتروشیمی غدیر در پانزدهیمن نمایشگاه بین المللی ایرانپلاست

پتروشیمی ‌غدیر به عنوان یکی از واحدهای تولیدی PVC در خاورمیانه و با هدف معرفی توانایی‌ها، دستاوردها و محصولات استراتژیک خود در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایرانپلاست نیز مانند دوره‌های قبل حضور دارد.

به گزارش عروج، شرکت پتروشیمی غدیر به عنوان مجموعه‌ای پیشرو در صنعت پتروشیمی ایران در راستای افزایش سبد بازارهای هدف خود با محوریت ارتقای سهم بازارهای بالقوه تلاش می‌کند و در سال‌های اخیر موفق شده سهم قابل توجهی از این بازارها در داخل و خارج از کشور را به خود اختصاص بدهد.

نمایشگاه بین‌المللی ایرانپلاست به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویداد صنعت پلاستیک خاورمیانه، در رسته نمایشگاه‌های معتبر این صنعت در جهان قرار گرفته که برگزاری ۱۴ دوره موفق را در کارنامه دارد.

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه ایرانپلاست به عنوان گردهمایی صنعت پلیمر و برند برتر نمایشگاهی در سطح آسیا، از دوشنبه ۱۸ بهمن تا پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ -۷ تا ۱۰ فوریه ۲۰۲۲ میلادی- برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند همه روزه (در ایام برگزاری نمایشگاه) از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ بعدازظهر برای بازدید از غرفه پتروشیمی غدیر، به سالن ۳۸ نمایشگاه ایرانپلاست واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران مراجعه نمایند.