سرپرست مدیریت روابط‌عمومی شرکت فولاد خوزستان تاکید کرد؛

ضرورت توسعه روحیه خدمت گزاری در حوزه صنعت و رسانه

سرپرست مدیریت روابط‌عمومی شرکت فولاد خوزستان تاکید کرد؛ ضرورت توسعه روحیه خدمت گزاری در حوزه صنعت و رسانه است.



به گزارش عروج ؛ محمدجامعی با اشاره به اینکه دستور العمل شفافی در نحوه تعامل با رسانه به واحد روابط عمومی تکلیف شده است، اظهار داشت: این دستورالعمل که به امضا واحدهای مرتبط نظارتی از جمله کُمیته حسابرسی داخلی و بازرسین آن رسیده و لازم الاجراست؛ نحوه تعامل با رسانه ها را به صورت واضح و شفاف مشخص می کند‌.
جامعی افزود: کُمیته ای که ناظر بر اجرای دستورالعمل است در قالب قانون لیستی از رسانه های فعال استان را تهیه و برای ما مشخص کرده که با آن ها ارتباط موثر داشته باشیم.
تلاش ما این بوده که تمام کسانی که فعالیت مطبوعاتی در استان خوزستان دارند در این لیست ثبت شوند تا ارتباط دوسویه ای و البته مثمرثمری بین صنعت فولاد و رسانه برقرار گردد‌
سرپرست مدیریت روابط‌عمومی شرکت فولاد خوزستان همچنین با انتقاد از عدم همکاری مدیران مسئول برخی رسانه ها در مُعرفی رابط خبری به روابط‌عمومی شرکت فولاد خوزستان گفت: متأسفانه خود مطبوعاتی ها هم گاهی نسبت به این تعامل کم توجه هستند و پیش می آید که چند ماه منتظر بمانیم تا معرفی نامه از سوی نمایندگی آن رسانه صادر شود.
جامعی با اشاره به توزیع عادلانه هزینه همکاری با رسانه های خوزستانی گفت: اگرچه مبلغ همکاری ما با رسانه ها کمتر شده اما به تعداد رسانه هایی که با آنها همکاری داریم افزوده شده و توزیع عادلانه تری نسبت به گذشته صورت گرفته است.
وی افزود: بخشی از کار ما آگهی های مُناقصه است که تقریبا روی آن نفوذ نداریم. معمولا آگهی که از واحد مربوطه صادر می شود صراحتا عنوان می کند که ترجیحا کدام نشریه چاپ شود و اگر به نشریه ی دیگری بدهیم و به مبلغ کمتر بفروشند ما باید پاسخگو باشیم و این از دست ما خارج است‌.
وی با تاکید بر ضرورت توسعه روحیه خدمت گزاری در حوزه صنعت و رسانه گفت: باید تحولی در نگاه همه مجموعه های صنعتی و رسانه ای اتفاق بیفتد که بدانند امده اند برای نوکری و خدمت کردن؛ این یک شعار نیست بلکه واقعیت است‌.
جامعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهم اقدامات صورتگرفتهتوسط شرکت فولادخوزستان گفت: یکی از اتفاقات مهمی که اخیرا در شرکت فولاد خوزستان به منصه ظهور رسید؛ رونمایی از دستگاه اندازه گیری میزان آهن کل و فلزی در آهن اسفنجی در فولاد خوزستان است که برای اولین بار در جهان رُخ داده و افتخاری عظیم برای صنعت فولاد خوزستان به شمار می آید.