نماينده مردم اهواز در مجلس:

صهیونیست‌ها از پیروان مکتب امام حسین هراس دارند

ماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين كه امروز يهود و صهيونيست بزرگ‎ترين دشمن اسلام هستند گفت: آنان از اسلام حزب الله و ايران و از پيروان حسيني مي ترسند.

ناصر سودانی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، در آیین آغاز برنامه های شبکه ماهواره ای الاهواز با اشاره به توطئه های دشمنان برای منحرف ساختن عقاید استوار مردم ولایت مدار خوزستان اظهار داشت: بنی امیه امروز با انواع ترفندها و همه توان خود وارد میدان شده اند تا چهره مردم اهواز را نزد جهانیان خدشه دار کنند.

وی با بیان این که آنان می دانند که مردم این خطه از قرن ها است که در مدرسه اهل بیت(ع) درس آموخته اند و خود را سربازان اسلام ناب محمدی(ص) می دانند، ادامه داد: مردم ما در دوران های گوناگون زیر پرچم مرجعیت دینی افتخارها آفریدند و همچنان بر عهد خود پایبند هستند.

راه اندازی شبکه ماهواره ای الاهواز گامی مهم در راستای تبیین چهره واقعی مردم خوزستان است

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: راه اندازی این شبکه ماهواره ای گامی مهم در راستای تبیین چهره واقعی مردم است که به ناحق در جهان به شکل وارونه جلوه داده می شوند؛ بنابراین امروز به معنای واقعی برای مردم ما روز جشن است.

وی تأکید کرد: ما با همه توان خود در خط پدران خود که پیروی از مکتب امیرمؤمنان(ع) است، حرکت و به آن افتخار می کنیم.

سودانی ابراز داشت: امروز یهود و صهیونیست بزرگترین دشمن اسلام هستند، اما آیا آنان از اسلام تکفیری و سلفی هراس دارند یا از اسلام حزب الله و ایران؛ از این رو همه توان و امکانات خود را در راستای نابودی این پرچم اسلامی به کار می گیرند اما بدانند که سنت الهی بر پیروزی اسلام ناب و نابودی آنان تعلق گرفته است.

عضو کمیسیون عترت و قرآن مجلس شورای اسلامی در پایان از اقدام مدبرانه آیت الله موسوی جزایری در راه اندازی این شبکه قدردانی کرد.

 

مرجع / رسا