صدای بی صداها؛ از پرس‌تی‌وی تا حامد زمانی

ابوالقاسم طالبي، كارگردان مطرح كشورمان در اين باره ميگويد كه روزي ارزو داشته گيتار را در خدمت انقلاب ببيند و حالا با كارهاي حامد زماني ميبيند.

حامد ذوالفقاری در وبلاگ شخصی‌اش شهاب ۳ به تجلیل از حامد زمانی پرداخت:
صدای بی صداها ؛ شاید این بهترین تیتر برای این نوشته در باره حامد زمانی باشد ؛خواننده نسل جوان و پاپ کشور که در ماه‌های اخیر با کارهای انقلابی و ارزشی خود توانسته محبوبیت فراوانی را برای خود کسب کند.

و شاید او پیوند دهنده کسانی باشد که روزگاری با موسیقی غنایی و لهوی قهر بوده اند.

چیزی که ابوالقاسم طالبی ،کارگردان مطرح کشورمان در این باره میگوید که روزی آرزو داشته گیتار را در خدمت انقلاب ببیند و حالا با کارهای حامد زمانی میبیند.

در کل بهترین تشبیه برای کارهای حامد زمانی را میتوان شبکه خبری پرس تی وی نامید.
پرس تی وی از شبکه برون مرزی و انگلیسی زبان جمهوری اسلامی است که در سطح جهانی حرف های زیادی را برای گفتن دارد ،و دلیل استقبال گسترده آن هم همان صدای متفاوت و حرف زدن از زبان کسانی است که رسانه ای برای فریاد زدن ندارند.

حامد زمانی همان کاری که پرس تی وی در تلویزیون میکند، او در موسیقی میکند و دلیل استقبال گسترده از او نیز دقیقا همان است یعنی صدای بی صداها…
 

صدای بی صدا یعنی کار های ارزشی ،یعنی خواندن از فتنه۸۸ و انقلاب و شهدا و …چیزهایی که کمتر هنرمند و خواننده ای حاضر به فعالیت است ،چرا که اعتقاد به همان قاعده هنر برای هنر دارند و حامد زمانی همان کسی است که هنرش را برای اعتقداتش صرف میکند و برای قلاده های طلا میخواندو با شهدای هسته ای پرواز میکند و در دلی با دختر شهید میکند و از حجاب با عنوان زیبایی عشق یاد میکند.


در آخر این را باید گفت که او تا زمانی مورد استقبال مردم است که هنرش را صرف اعتقاداتش کند ،هرچند که در این مسیر همانند شبکه پرس تی وی باید شاهد بی میلی ها و دهن کجی های بسیاری باشد…