شورای شهر اهواز(یکی برای من یکی برای تو)

سید محمد رضا شریفی در وبلاگ طلبه بسیجی نوشت: میلاد با سعادت حضرت معصومه و روز دختر رو به همه خواهران مسلمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و این شعر را تقدیم به آن حضرت می کنم : در خواب شنیدم که مقیمت شده ام من خادم آن صحن کریمت شده ام از شوری […]

سید محمد رضا شریفی در وبلاگ طلبه بسیجی نوشت:

حضزت معصومه

میلاد با سعادت حضرت معصومه و روز دختر رو به همه خواهران مسلمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و این شعر را تقدیم به آن حضرت می کنم :

در خواب شنیدم که مقیمت شده ام
من خادم آن صحن کریمت شده ام
از شوری آب حرمت بود که من
عمریست نمک گیر حریمت شده ام
نثار حضرت معصومه(س)صلوات…

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

و همچنین میلاد آن حضرت  رو به همه برادران تبریک عرض می نمایم

یکی برای من یکی برای تو

شورای شهر اهواز

شورای شهر اهواز هم مثل همیشه حاشیه ساز شد . کلاغ خبر رسان به ما خبر رسانده بود که اعضای محترم شورای شهر اهواز تصمیم به تقسیم کار گرفتند بدین صورت که :   رئیس شورای شهر اهواز از برادران بختیاری باشه و شهردار اهواز از برادران عرب ! ظاهرا  کلاغ خبر رسان مثل همیشه اخبار صحیحی رو به ما رسونده و امروز شهردار محترم اهواز ( آقای کتانباف ) برکنار شد و بجای ایشان آقای موسوی منصوب شد . حالا فارق از اینکه آقای موسوی لیاقت شهردار شدن دارد یا نه ، اما سیاست تقسیم بندی " یکی برای من یکی برای تو " درسته ؟! اگه واقعا شما نماینده مردم هستید باید به حرف هایشان گوش دهید .

 از الان گفته باشم که صبر مردم حدی داره ! از ما گفتن بود !

خاطره ای از دخترم امام خمینی (ره)

امام خمینی

بیرون از منزل برای انجام کاری رفته بودم ، در مسیر برگشت به نبش کوچه منزلمان که رسیدم ، چون کوچه بن بست است و کسی بغیر از ما در کوچه نبود ، با چادر باز ( البته نامحرمی در کوچه نبود ) به سمت منزل حرکت می کردم که ناگهان پدرم ( حضرت امام ره ) از منزل خارج شد ، وقتی من رو با این وضع دید بسیار ناراحت شد و چیزی به من نگفت و به داخل منزل برگشت .

عادت امام (ره) این بود که برای صرف غذا ، همه اعضای خانه رو صدا می کند تا سر سفره بیایند و غذا میل کنن . اما آن روز ایشان از شدت ناراحتی مرا صدا نزد و ناهار رو بدون حضور من میل کردن .

خانم نعیمه اشراقی التماس دعا داریم !