رئیس شورای اسلامی شهر اهواز :

شهرداری و آبفا تدابیر لازم را بکار بگیرند تا مردم دچار آبگرفتگی های سال‌های قبل نشوند

رئیس شورای شهر اهواز از بازدید و ارزیابی عملکرد مناطق هشتگانه شهرداری اهواز تا پایان فصل بارندگی به منظور انجام کارهای پیشگیرانه برای کمتر شدن مشکلات شهروندان در خصوص آب‌های سطحی و فاضلاب خبرداد و تمام دستگاه ها را به عمل به وظایف خود در این خصوص فراخواند.

به گزارش نشاط خوزستان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز، سیاوش محمودی روز شنبه ۲۹ آبان ماه در خصوص آمادگی برای مقابله با آبگرفتگی و بارندگی احتمالی اظهار کرد: امروز جلسه ستاد بحران در شهرداری برگزار و وضعیت مناطق شهرداری اهواز بررسی شد و هرجا نقطه ضعفی در خصوص مشکلات آب‌های سطحی بود شهردار و شورا تذکرات لازم را داد که مجموعه شهرداری با آمادگی کامل نقاط ضعف و تجهیزاتی که لازم دارند را برای بارندگی‌ها آماده کنند.

وی افزود: بنا شد ۲ پایگاه پشتیبانی در خصوص مکنده‌ها، پمپ‌ها و ژنراتور‌ها و همه تجهیزاتی که برای دفع آب‌های سطحی لازم است در ۲ نقطه شرق و غرب شهر مستقر شوند و تمام نیازمندی‌های مناطق را تامین کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: جلسه‌ای نیز در فرمانداری تشکیل شد که دستگاه‌های مختلف حضور پیدا کردند و نیازهایی که شهرداری و آبفا لازم داشت مطرح و قرار شد دستگاه‌ها نیز این نیازها را تامین کنند و امیدواریم دستگاه‌ها در این خصوص به وعده خود عمل کرده و تجهیزاتی که شهرداری و آبفا نیاز دارند را به آن‌ها برسانند.

در ادامه محمودی از بازدید و ارزیابی عملکرد مناطق هشتگانه شهرداری اهواز توسط اعضای شورای شهر تا پایان فصل بارندگی به منظور انجام کارهای پیشگیرانه برای کمتر شدن مشکلات شهروندان در خصوص آب‌های سطحی و فاضلاب خبرداد.

وی افزود: با توجه به مشکلات اهواز در خصوص آب‌های سطحی و فاضلاب که برای همشهریان اهواز رخ داده و تاکیدات مکرر شورای ششم در خصوص پیش بینی و اقدامات لازم، بنا شد اعضای شورای شهر هرکدام وظیفه بازدید و ارزیابی عملکرد یکی از مناطق هشتگانه شهرداری اهواز را برعهده بگیرند.