استاد دانشگاه اهواز:

شبکه الاهواز حرکتی مهم در جنگ رسانه ای

استاد دانشگاه اهواز تأكيد كرد: در اين جنگ رسانه اي و فرهنگي نبايد آرام بنشينيم و از خود حركتي نشان ندهيم، بلكه بايد با اقدامي جهادي سخن اسلام و اهل بيت(ع) را به جهانيان عرضه كنيم و شبكه الاهواز حركتي مهم در جهت جنگ رسانه اي است.

شمسیان حمادی، استاد دانشگاه اهواز، پیش از ظهر امروز، در آیین آغاز پخش رسمی برنامه های شبکه الاهواز با ابراز خرسندی از راه اندازی این شبکه ابراز داشت: دشمنان به مقابله با راه راست آمده اند تا مردم را از شنیدن سخنان قرآن و عدل قرآن محروم سازند.

وی افزود: دشمنان اهل بیت(ع) از طریق شبکه های ماهواره ای می خواهند مردم را نسبت به عقایدشان بی تفاوت کنند، اما نمی دانند که در مواجهه با این مردم کاری از پیش نمی برند.

استاد دانشگاه اهواز تأکید کرد: در این جنگ رسانه ای و فرهنگی نباید آرام بنشینیم، بلکه باید با اقدامی جهادی سخن اسلام و اهل بیت(ع) را به جهانیان عرضه کنیم و شبکه الاهواز حرکتی مهم در جهت جنگ رسانه ای است.

وی تبلیغ مستمر را راهبرد مهم در جنگ رسانه ای دانست و ابراز داشت: همه باید بدانیم که گام نهادن در این راه دشمن ساز است، اما همه باید با احساس وظیفه وارد میدان شویم و دین خود را به اهل بیت(ع) ادا کنیم.

 

مرجع / رسا