ستاد استقبال از مهر در سازمان اتوبوسرانی اهواز

مصوبات جلسات هماهنگی معاونت های مختلف سازمان اتوبوسرانی در جهت استقبال از مهر ، اجرایی شد.

به گزارش عروج به نقل از اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز ، مصوبات جلسات هماهنگی معاونت های مختلف سازمان اتوبوسرانی در جهت استقبال از مهر ، اجرایی شد.

رضا بزاززاده سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت : با شروع مهرماه و بازگشایی مدارس ، مراکز علمی و دانشگاهی ، ستاد استقبال از مهر برای چندمین بار در سازمان اتوبوسرانی تشکیل جلسه داد و آخرین هماهنگی ها و تذکرات لازم صادر شد.

بزاززاده با اشاره به بهره برداری از پایانه آزادگان افزود : بازسازی کامل پایانه آزدگان واقع در ابتدای خیابان آزادگان (۲۴ متری) از جمله ساخت سالن انتظار مسافر ، بازسازی و تجهیز ایستگاه های مکانیزه ، ایجاد سیستم سرمایشی و گرمایشی ، بازسازی کامل سرویس های بهداشتی ، بازسازی و رنگ آمیزی دیوارها ، اصلاح روشنایی ، ایجاد آب تصفیه کن و آب سرد کن تمام صنعتی ، تنها بخشی از فعالیت های انجام شده است.

وی با تاکید بر لزوم تلاش مضاعف برای ایجاد رفاه هر چه بیشتر در خدمات دهی به شهروندان خاطرنشان کرد : در قالب ستاد استقبال از مهر و در جهت رفاه حال شهروندان و ارائه خدمات حداکثری ، از مورخه دوشنبه ۳ مهرماه مسیرهای مجموعه مسکونی و معین زاده از پایانه شهید فهمیده به پایانه آزادگان منتقل می شوند.

وی تصریح کرد : از مهمترین موضوعات مطرح شده کاهش زمان انتظار مسافر در کلیه خطوط و در زمان پیک آغاز و پایان مدارس است و بر همین اساس کلیه اتوبوسرانان ، پرسنل حمل و نقلی ، فنی و اداری در آماده باش کامل قرار دارند و مقرر شده اتوبوس ها براساس زمانبندی دقیق تردد کنند .

بزاززاده در پایان گفت : تلفن ۳۳۷۸۶۹۲۳ و سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۷۶۷۵ آماده دریافت دیدگاه ها و انتقادات شهروندان محترم می باشد.