مدیرعامل گروه خودرویی بهمن در حاشیه نمایشگاه خودرو و قطعات اهواز مطرح کرد؛

سال آتی شاهد عرضه خودوری برقی در گروه خودرویی بهمن هستیم

در نشست خبری دومین روز برگزاری نمایشگاه خودرو و قطعات خودرو اهواز علیمرادلو گفت: سال آتی هدف گروه خودرویی بهمن احداث اولین خط تولید خودروی برقی این در مجموعه می باشد.

به گزارش عروج؛ در نشست خبری دومین روز برگزاری نمایشگاه خودرو و قطعات خودرویی مدیران گروه بهمن با بیان گزارشی از تنوع  محصولات به روز خود از تمایل خود برای همکاری در ارتقا کیفیت ناوگان شهری اهواز گفتند.

بیوک علیمرادلو مدیر گروه بهمن گفت: برای اولین بار در مجموعه گروه بهمن مرکز رضایت و خشنودی مشتریان ایجاد شده است که مشتریان بدون واسطه با مدیریت در ارتباط باشند و نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را مستقیم انتقال می دهند. عموم مشتریان می توانند با شماره تلفن ۴۸۰۲۷-۰۲۱ و یا آدرس https://old.bahman.ir/customer-voice نظرات و انتقادات خود را بیان بفرمایند.

وی گفت: تولید اتوبوس ۱۲ متری با تهویه مطلوب که مناسب ناوگان درون شهری اهواز می باشد هم اکنون در شهر مشهد و تبریز مورد استفاده شهروندان قرار گرفته است که این محصول می تواند در استان خوزستان و شهر اهواز مورد استفاده شهروندان قرار بگیرد که البته به مسئولین مربوطه شهری در این نمایشگاه معرفی شده است ولی هنوز تا خرید نهایی فاصله داریم و تا این لحظه توافقی در این مورد صورت نگرفته است.

مدیر عامل گروه بهمن گفت: با تفاهمی که با بانک رسالت داشته ایم تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبار گروه خودرویی بهمن وام خرید یکی از محصولات گروه بهمن به خریداران اعطا می شود.

علیمرادلو ادامه داد: سال آتی هدف گروه خودرویی بهمن احداث اولین خط تولید خودروی برقی این در مجموعه می باشد.

مدیر گروه بهمن گفت: از جمله مهمترین اهداف گروه خودرویی بهمن تامین نیاز مشتریان داخلی می باشد و در همین راستا دغدغه وانت بار با کیفیت که منجر به اشتغال پایدار نیز می شود در سال آینده سه مدل وانت به سبد محصولات اضافه خواهد شد که به این منظور ایجاد خطوط جدید با سرعت در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: امروز نسبت به پایان سال ۹۹ با توجه به تمامی مشکلات اقتصادی صنعت خودرویی و تحریم های گوناگون در گروه خودرویی بهمن شاهد دو برابر شدن شاغلین در این مجموعه هستیم.

مدیر عامل گروه بهمن با بیان اینکه از جمله مزایای عرضه محصولات خودرویی در بورس کالا قدم نهادن در مسیر حذف قیمت گذاری دستوری می باشد گفت: در بورس کالا هر میزان که بتوانیم محصول عرضه کنیم در نهایت منجر به تعدیل قیمت در بازار خودرو و در نهایت به رضایتمندی عموم مردم می شود.