روح‌الله سهرابي در رونمايي از «نامه‌اي به مادرم»:

ساخت مستند زندگی شهدا با همت شهرستانی‌ها به زودی تبدیل به یک موج فراگیر می‌شود

با حضور مقامات محلي و هنرمندان استان كردستان مستند «نامه اي به مادرم» با موضوع زندگي شهيد ناهيد فاتحي كرجو ساخته انجمن سينماي انقلاب و دفاع مقدس رونمايي شد.

روح الله سهرابی قائم مقام انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در مراسم رونمایی از فیلم «نامه ای به مادرم» در سنندج گفت: انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس حرکت جدیدی را در زمینه ساخت مستند با موضوع شهدا آغاز کرده است. این حرکت با کمک جوان های خلاق و عمدتا شهرستانی به زودی به یک موج فراگیر در کشور تبدیل خواهد شد.

وی افزود:‌  برای رونمایی این مستند که در شهرستان سنندج ساخته شد به این شهر آمدیم. حتی برای پوستر مراسم نیز طراحی جدیدی از چهره این شهید بزرگوار انجام دادیم زیرا تصاویر موجود از ایشان در فضای مجازی تصاویر مناسبی نبود. در این حرکت تلاش کردیم پوستر این شهید بزرگوار نیز مانند مستند ساخته شده درباره وی اثری متفاوت باشد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفام مقدس، مستند «نامه ای به مادرم» از تولیدات این انجمن صبح امروز دوشنبه هفدهم تیرماه در مراسمی با حضور مقامات محلی و خانواده شهید ناهید فاتحی کرجو در سینما بهمن سنندج رونمایی شد.

 

در این آیین نکوداشت پس از نمایش فیلم، این اثر با حضور «خسرو معین افشار» منتقد و کارشناس محلی سینما نقد و بررسی شد. در ادامه مراسم نیز هدایایی به خانواده این شهید و نیز سازندگان فیلم تقدیم و در انتهای مراسم نیز از تصویر طراحی شده جدید این شهید رونمایی شد.

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس شش مستند با موضوع زنان شهیده ساخته است که در سالروز تولید یا شهادت این بانوان رونمایی می‌شود.