رهن خانه ۲هزار و۲۰۰ خانواده نیازمند خوزستانی از سوی خیریه ۱۴ معصوم (ع) تامین می‌شود

عضو هیات مدیره خیریه ۱۴ معصوم(ع) گفت: این انجمن در راستای حل مسأله مسکن خانواده های تحت پوشش این خیریه، هزینه رهن بیش از ۲ هزار خانواده را تامین می‌کند.

به گزارش عروج، علیرضا ولی نیا در اهواز اظهار داشت: انجمن خیریه ۱۴ معصوم در بخش های مختلف نیازمندان را شناسایی و خدمات ارائه می‌دهد.
وی افزود: این خدمات در بخش های فرهنگی و آموزشی، اجتماعی و توانمندسازی است و یا در بخش تهیه لوازم زندگی و جهیزیه ،, درمان , مسکن و اشتغال یاری رسان هستیم.
مسئول روابط عمومی خیریه ۱۴ معصوم بیان داشت: گردهمایی فصلی خیرین اهواز و همایش گلریزان با مشارکت بالای خیرین در مدرسه آئین برگزار شد که هدف از این همایش حل مسأله مسکن خانواده تحت پوشش است.
وی درباره جزییات این همایش گفت: در این مراسم مبالغ جمع آوری شده از خیرین برای تامین مبلغ رهن مسکن ۲هزار و ۲۰۰ خانواده تحت پوشش این خیریه استفاده می‌شود که این جمعیتی بیش از ۵هزار نفری میباشد.
ولی نیا ادامه داد: این خانواده‌های نیازمند قبلاً شناسایی شده و از سوی خیریه بخشی از مبلغ اجاره در سالهای قبل پرداخت می‌شده است ولی برای اینکه این خانواده ها دغدغه اجاره منزل نداشته باشند، ا از سوی خیریه رهن کامل می شوند.