راه‌اندازی انجمن شعر قیصر امین‌پور در کتابخانه رجایی اهواز

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز از راه‌اندازی انجمن شعر قیصر امین‌پور در کتابخانه شهید رجایی اهواز خبر داد. به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز گفت: استان خوزستان و شهرستان اهواز شاعران بنام و مطرحی دارد که متاسفانه به دلیل کم‌توجهی بخش‌های فرهنگی به شعر برای خود […]

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز از راه‌اندازی انجمن شعر قیصر امین‌پور در کتابخانه شهید رجایی اهواز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز گفت: استان خوزستان و شهرستان اهواز شاعران بنام و مطرحی دارد که متاسفانه به دلیل کم‌توجهی بخش‌های فرهنگی به شعر برای خود مردم این دیار ناآشنا و گمنام هستند.

وی ادامه داد: اگرچه حوزه هنری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی گام‌های خوبی در زمینه معرفی و ارتقای شعر برداشته‌اند اما این‌ها کافی نیست و نیاز به حمایت و معرفی بیشتر فرهنگ و ادب ناب اسلامی ـ ایرانی است.

کلاه‌کج از راه‌اندازی انجمن شعر به نام قیصر امین‌پور در اهواز همزمان با روز بزرگداشت شیخ مفید (۹ آذر ۹۲) با همکاری صدا و سیمای مرکز خوزستان و انجمن‌های مختلف شعر در اهواز به دبیری وحید کیانی خبر داد.

مرجع/ ایکنا